رئیس هیئت ووشو سیستان وبلوچستان خبر داد:

یک نشان طلا سهم ووشوی سیستان و بلوچستان از مسابقات کشوری

۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۷:۴۱
کد خبر: ۳۶۹۶۰۷
یک نشان طلا سهم ووشوی سیستان و بلوچستان از مسابقات کشوری
عباس شیبک گفت: تیم ووشوی سیستان وبلوچستان در اولین دور انتخابی تیم ملی کشور که به منظور شناخت نفرات تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی تایلند در قم برگزار شد، با یک نشان طلا به خانه بازگشت.

رئیس هیئت ووشو استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار برنا از زاهدان ، اظهار داشت: بیست و دومین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کشور با حضور 273 فایتر در قالب 34 تیم از یازدهم بهمن ماه جاری در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و عصر سه شنبه گذشته با معرفی نفرات برتر هر وزن به کار خود پایان داد که سهم سیستان وبلوچستان کسب یک نشان طلای مهرداد جوشن پسند  در وزن 56 کیلوگرم بود.

عباس شیبک افزود: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور شناخت ترکیب کامل این تیم در دو بخش ساندا و تالو برای اعزام به مسابقات آسیایی تایلند برگزار شد که با برگزاری مراحل بعدی، نفرات برتر و آماده هر وزن به عضویت تیم ملی ووشو کشور در می آیند.

وی اضافه کرد: تیم های اصفهان، زنجان و سمنان در ساندا و خراسان رضوی، خوزستان و کرمان در بخش تالو به مقام اول تا سوم این دوره دست یافتند و تیم ووشو سیستان وبلوچستان از رسیدن به سکوی تیمی باز ماند.

وی ادامه داد: نفرات برتر مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی باید، خرداد ماه سال 95 در اردوی تیم ملی که در تهران برگزار خواهد شد شرکت کنند تا ترکیب نهایی برای اعزام تیم ملی ووشو کشور به مسابقات آسیایی تایلند مشخص شود.

تیم ووشوی بانوان سیستان وبلوچستان نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که از 17 بهمن جاری به میزبانی قم برگزار می شود، شرکت می کند.

وی اضافه کرد: در تیم ووشو بانوان استان اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور زهرا شهرکی،  زینب خان بابا،  امینه مولوی،  سمانه چگینی، شقایق نصرآزادانی، نسیم خسروی  و حمیده شه بخش،   به سرپرستی و مربیگری  مریم عباسی و کمک مربی نوشین کیانی پور حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز