رئیس هیئت کوهنوردی سیستان و بلوچستان:

صعود سراسری۳۰۰ کوهنورد کشور به تفتان

۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۶۹۶۱۰
صعود سراسری۳۰۰  کوهنورد  کشور به تفتان
غلامرضا مالکی گفت: صعود سراسری 300 کوهنورد کشور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پنجشنبه به مدت دو روز به قله چهار هزار و 50 متری تفتان بام شرق ایران آغاز شد.

رئیس هیئت کوهنوردی سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم جشنواره 300 کوهنورد برگزار شده بود اظهار کرد: در این صعود سراسری 300 کوهنورد از سراسر کشور شرکت دارند.

غلامرضا مالکی گفت: این برنامه در راستای معرفی هرچه بیشتر و بهتر جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان به ویژه زیبای های تفتان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: استانداری سیستان و بلوچستان و بسیاری از دستگاههای اجرایی استان نظیر دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هلال احمر این هیات را در برگزاری هر چه بهتر این صعود همرامی می کنند.

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز از برگزاری هفتمین دوره توان افزایی نجاتگران هلال احمر کشور در کوه تفتان همزمان با اجرای این صعود سراسری خبر داد.

احمد سلطانی  اظهار داشت: این دوره آموزشی همزمان با صعود بین المللی فدراسیون کوهنوردی کشور در کوه تفتان و در راستای پوشش امداد و نجات این برنامه به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: همچنین در جریان این دوره با ارزیابی شرکت کنندگان و نجاتگران، واجدان شرایط برای حضور در صعود زمستانی دماوند نیز تعیین می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز