نامه سرگشاده جمعی از جوانان اصلاح طلب سیستان به مدیرکل صدا و سیما استان

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۳:۲۱
کد خبر: ۳۶۹۹۵۷
نامه سرگشاده جمعی از جوانان اصلاح طلب سیستان به مدیرکل صدا و سیما استان

 

مدیر کل محترم صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان جناب محمود دولت کردستانی

 

با عرض سلام و خسته نباشید

 

ما جوانان اصلاح طلب سیستان برآن شدیم تا نامه ای سرگشاده برای شما بنویسیم

 

هرچند که به جایی نمیرسد فریاد...

 

با توجه به تاکید مقامات عالی کشور اعم از رهبری و ریاست جمهوری بر رعایت مر قانون در انتخابات و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب به حق الناس بودن رای مردم در انتخابات لازم دانستیم که بر ایجاد شرایط انتخاباتی یکسان و برابر که وظیفه همه عوامل اجرایی انتخابات می باشد تاکید کنیم.

 

متاسفانه با حلوا ، حلوا گفتن دهان ها شیرین نمی شود و باید در عرصه عمل به قانون عمل نمود و به حق الناس بودن رای مردم توجه نمود و جلو تخلفات انتخاباتی را گرفت و همانطور که در برگ تایید صلاحیت ها عنوان می شود انتظار داریم در صورت زیرپا گذاشتن قانون انتخابات به اعمال قانون دست زد.

 

اینکه رسانه ملی در چند سال گذشته دست به رفتارهای جناحی و خارج از عرف اخلاقی رسانه ای میزنند چیز جدیدی نمی باشد ولی اینکه تریبون برخی کاندیدا های مجلس قرار میگیرد جای بسی تاسف می باشد و سکوت را خیانت به حق الناسی می دانیم که رهبر انقلاب در سخنان خود به آن اشاره داشته است.

 

جناب اقای محمود دولت کردستانی  ، توجیه ، جایگاه منطقی و اخلاقی ندارد و این سوال را باید از شما بعنوان مدیر صدا و سیما  استان کرد که آیا دارالولایه سیستان تنها یک نخبه دارد؟ آیا تنها یک مدیر لایق دارد؟ چرا تاکنون رسانه ملی به یاد نخبگان استان نیافتاده بود و در ایام انتخابات به یاد سیستان و نخبگانش افتاده است؟!!! سکوت تا به کی جایز می باشد؟!!!

 

جناب اقای محمود دولت کردستانی ، چگونه برادران شورای نگهبان می توانند تصور کنند که کسی می تواند قانونگزار خوبی باشد که خود قانون گریز باشد و قانون را زیر پا بگذارد؟!!!

 

و در پایان یکبار دیگر یادآور می شویم اگر چه به ظاهر همه با هم برابرند اما گویا برخی برابرتر می باشد لازم دانستیم تا اعتراض خود را به نادیده گرفتن قانون توسط صدا و سیما و پخش برنامه انتخاباتی دکتر حبیب الله دهمرده اعلام نماییم.

 

جناب آقای محمود دولت کردستانی ، چگونه انتظار دارید در عرصه رقابت انتخاباتی 1 را برابر 99 ببینیم و آنگاه شرایط تبلیغات انتخاباتی را برابر و یکسان بدانیم.

 

ما جوانان اصلاح طلب سیستان اعتراض خود را به این شرایط نابرابر تبلیغاتی برای کاندیدا ها حوزه سیستان اعلام می نماییم.

 

جمعی از جوانان اصلاح طلب سیستان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز