نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

جوانان در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند /استکبار جهانی به دنبال بی هویت کردن جوانان ایران است

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۵:۳۷
کد خبر: ۳۷۰۳۹۱
جوانان در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند  /استکبار جهانی به دنبال بی هویت کردن جوانان ایران است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انقلاب عظیمی به نام انقلاب اسلامی انجام داریم و جوانان هم در پیدایش و هم در استمرار آن نقش اساسی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، آیت الله سیداحمد میرعمادی  در دیدار با جوانان استان به مناسبت دهه مبارک فجر  گفت : از شما جوانان انتظار داریم از مجمع مشورتی استقبال کنید، خاطرنشان کرد: در اساسنامه جدید کارگروه هایی دیده شده که هر کدام از شما به اندازه ظرفیت، توانمندی، تخصص و دانایی‌تان می توانید در این کارگروه ها فعالیت کنید.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: مجمع مشورتی متعلق به شما جوانان و میدانی برای پرورش و فعالیت شما بوده و مکانی است که می توانید با فعالیت در آن در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دینی حضور پیدا کنید.

وی با اشاره به اینکه جوان همیشه با این سوال که چگونه می تواند یک جوان موفق و مفید باشد مواجه است عنوان کرد: اگر یک جوان پنج عامل را در زندگی خود رعایت کند موفق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همت بلند و اراده قوی را اولین عامل موفقیت جوان دانست و ادامه داد: جهاد علمی دومین عامل موفقیت یک جوان است و امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه پیشرفت علمی است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اگر امروز فعالیت های هسته ای به عنوان یکی از عوامل سربلندی به شمار می آید به خاطر دانشمندان هسته ای است، تصریح کرد: عبادت، بندگی و معنویت، اعتماد به نفس و خودباوری و تلاش و کوشش و جهاد علمی دیگر عوامل موفقیت جوان است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری روی مسئله خودباوری بسیار تاکید دارند، افزود: انقلاب عظیمی به نام انقلاب اسلامی انجام داریم و جوانان هم در پیدایش و هم در استمرار آن نقش اساسی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دشمنان دو اقدام اساسی علیه انقلاب ما داشتند که با حضور جوانان سپری شده است، خاطرنشان کرد: اولین اقدام جنگ سخت شامل کودتا، ترور، هشت سال جنگ تحمیلی بود که در میدان دفاع مقدس جوانان دفاع و پیروزی را به ارمغان آوردند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز تاکتیک و سیاست دشمن عوض شده و جنگ نرم را دنبال می کند، یادآور شد: تاثیرگذاری در عقاید، اخلاق، اندیشه مردم به خصوص جوانان هدف جنگ نرم دشمن است.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمن طرح انقلاب مخملی را طراحی کرد، عنوان کرد: جنگ نرم تبلیغات روانی دشمن با استفاده از ابزارهایی مانند رسانه و فضای مجازی است و میدان جنگ نرم میدان فرهنگ است.

راههای مقابله با جنگ نرم دشمن

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ نرم این است که جوان را دچار بحران هویتی کند، ادامه داد: هم اکنون دشمنان با استفاده از رسانه ها و فضاهای مجازی تبلیغات خود علیه راهپیمایی را شروع کرده و همچنین با استفاده از همین فضاها حرف های نامربوط را در قالب طنز و جوک بیان می کنند.

آیت الله میرعمادی آشنایی جوانان با قرآن و عترت را اولین راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: تبعیت از ولایت دومین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است چراکه ولایت معیار زندگی و شاخص صحت رفتار ماست.

وی افزود: تبعیت از ولایت سبب خنثی شدن جنگ نرم دشمن است چون رهبری مسئولیت هدایت را بر عهده داشته و بصیرت و هوشیاری ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شناخت هویت جوانان را سومین راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: احترام به جوانان و شخصیت دادن و میدان دادن به آنها بسیار مهم است اما متاسفانه شاهدیم برخی افراد برای نظرات جوانان ارزش قائل نیستند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه در کارگروه های مجمع مشورتی شما جوانان نظر مشورتی داده و ما هم نظرات شما را به مسئولین ارائه می دهیم، یادآور شد: شما جوانان با توجه به دو انتخابات مهم پیش رو باید برای حضور حداکثری و همچنین بیان معیارها برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنید.

وی پاسخگویی به شبهات و سوالات جوانان را راه چهارم مقابله با جنگ نرم دشمن دانست عنوان کرد: با وجود این شبکه های مجازی سوالات و شبهات و شایعات به راحتی منتقل شده اما پاسخ به آنها به راحتی پخش نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برای مقابله با جنگ نرم باید جوانان ما در فضای مجازی فعال شوند، ادامه داد: مجمع مشورتی میدانی است که در آن می توانید فعالیت کنید و جوانان را تربیت کنیم.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: در جنگ نرم نسل جوان مخاطب اصلی دشمن است و نباید سرگرم فعالیت های اندک روزمره شویم و واقعا باید گره گشایی کنیم.

وی تقویت شجاعت و بصیرت و دشمن شناسی در دل جوان را پنجمین راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: گسترش فعالیت های فرهنگی جوانان راه ششم مقابله با جنگ نرم دشمن است و در این شرایطی که مقام معظم رهبری روی جنگ نرم تاکید دارند باید با آن مقابله کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز