به مناسبت دهه فجر:

سالن ورزشی چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایرانشهر افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۷۰۶۹۳
سالن ورزشی چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایرانشهر افتتاح شد
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سالن ورزشی چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایرانشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سیستان و بلوچستان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سالن ورزشی چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایرانشهر با حضور دکتر میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار، جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان محلی در ایرانشهر افتتاح شد.

 

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: عملیات اجرایی این سرسرا با هزار و 532 مترمربع از سال 89 آغاز و برای اجرا و تکمیل آن 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایرانشهر در زمینی به گستره 60 هزار مترمربع در چهار مرحله ساخته می‌شود که مرحله نخست آن امروز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید و مراحل دیگر این مجموعه فرهنگی ورزشی شامل استخر شنا، زمین چمن و پیست دومیدانی، در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه افزود: برای تکمیل این پروژه فرهنگی ورزشی 50 میلیارد ریال اختصاص داده‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز