دستگیری سارق موتورسیکلت با شش فقره سرقت

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۴:۵۰
کد خبر: ۳۷۰۷۴۵
دستگیری سارق موتورسیکلت با شش فقره سرقت
فرمانده انتظامی "رودبار جنوب" از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم تا کنون به شش فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "نادعلی قزلباش" با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ موتورسیکلت در منطقه ای از شهرستان "رودبار جنوب" تحقیقات وی‍ژه ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود : ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت پلپسی در نهایت سارق جوان را در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که متهم دارای سوابق کیفری متعدد در ارتکاب سرقت است، بیان داشت : متهم پس از دستگیری و انجام تحقیقات تکمیلی به شش فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب در تشریح شگرد این سارق گفت: متهم پس از شناسایی سو‍‍ژه‌های خود، از تاریکی شب و خلوتی کوچه‌ها استفاده می کرد و با وسایلی که به همراه داشت موتورسیکلت‌ها را به سرقت می برد.

سرهنگ قزلباش در خاتمه از شهروندان خواست هشدارها و آموزش‌های پلیس خصوصأ در زمینه پیشگیری از سرقت وسائل نقلیه را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس 110 در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

نظر شما