قهرمانی اتحاد خرم آباددر فوتسال تورنمنت هشت جانبه جوانان خراسان شمالی

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۶:۲۱
کد خبر: ۳۷۰۸۶۱
قهرمانی اتحاد خرم آباددر فوتسال تورنمنت هشت جانبه جوانان خراسان شمالی
تیم فوتسال جوانان اتحاد خرم آباد با مربیگری حمید کرم الهی در تورنمنت هشت جانبه خراسان شمالی با غلبه بر حریفان عنوان قهرمانی را کسب کرد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، بهمناسبت دهه فجر جام هشت جانبه ای در خراسان شمالی به میزبانی شهر جاجرم برگزار شد که در این دوره از مسابقات تیم اتحاد خرم آباد به همراه تیم های آهن آلات جاجرم،تیم پرسپولیس گرمه،تیم تاسیات بجنورد،تیم مقاومت اسفراین،تیم آلمینیوم جاجرم،تیم پارسه بجنورد،تیم منتخب جاجرم به طور حذفی برگزار شد که در اولین بازی دو تیم اتحاد خرم اباد و آلمینیوم جاجرم به مصاف هم رفتند که در یک بازی کاملا یک طرفه تیم اتحاد با نتیجه4بر0ب پیروزی رسید.که برای تیم اتحاد امیررضا درویشی(۱)علی یاراحمدی(۱)و احمدرضا زینی وند(۲)گلزنی کردند .

اما در ادامه تیم اتحاد خرم اباد در دومین بازی خود به مصاف تیم تاسیسات بجنورد رفت که در این دیداراین تیم یکبار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان کشید و با نتیجه 4بر1 به برتری رسیدبرای این تیم در این دیدار :امیررضا درویشی(۱).سجاد پیری(۱)و سعید کرم الهی(۲)گلزنی نمودند .

در گام سوم اتحاد خرم اباد در صورتی پا به میدان گذاشت که حریف خود (پرسپولیس گرمه)برای این تیم خط و نشان کشیده بود به همین دلیل پیش بینی میشد که بازی سخت و نفس گیری در ‌پیش خواهد بود اما بر خلاف حواشی بازی کاملا یک طرفه به سود اتحاد خرم اباد با نتیجه 3برصفر بر پایان رسیدوبرای اتحاد در این دیدار ؛احمدرضا زینی وند(۲). امید آزادی(۱) گل به ثمر رساندند تا به فینال این دوره از مسابقات صعود کنند.

در بازی پایانی دو تیم اتحاد خرم اباد و مقاومت اسفراین به مصاف هم رفتند که در این بازی هم تیم اتحاد خرم اباد با نتیجه7بر2 ب پیروزی رسید در بازی فینال علی یار احمدی(۲).امید ازادی (۱).امیرضا درویشی (۱).سینا دالوند(۱).اخمدرضا زینی وند(۱)سعید کرم الهی (۱)گل به ثمر رساندند تا صاحب عنوان قهرمانی این تورنمنت شوند .

در این مسابقات علی یاراحمدی به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.

تیم اتحاد خرم ابادثابت کرد که بهترین نماینده استان لرستان در تاریخ این استان بوده و توانسته بهترین نتایج رو برای این استان کسب کنه.هرچند که متاسفانه برخی از مسئولین استان در قبال چنین تیم جوان و قدرتمندی و در کنار زحمات مربی سازنده وفنی این تیم حمید کرم الهی احساس بی مسئولیتی میکنند.

گزارش: سیامک کوهگرزاده  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز