با حضور فرماندار شهرستان ملارد:

هفتمین کنگره شعر از ماه تا خورشید در شهرستان ملارد برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۷۰۹۷۵
هفتمین کنگره شعر از ماه تا خورشید در شهرستان ملارد برگزار شد
هفتمین کنگره شعر از ماه تا خورشید با دو موضوع انقلاب اسلامی و آزاد با حضور خطیبی فرماندار و جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، هفتمین کنگره شعر از ماه تا خورشید با دو موضوع انقلاب اسلامی و آزاد با حضور خطیبی فرماندار ،شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی ، جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم  چند تن از شعرای منتخب کنگره سرودهای خود را در حضور حاضرین قرائت نمودند. خطیبی  فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و قدردانی از برگزار کنندگان این کنگره اظهار داشتند: سازمانها و نهادهای فرهنگی زمانی به وظیفه خود خوب عمل کرده اند که بتوانند استعدادهای شعرا که در این عرصه هستند را بارور سازند.

فرماندار ملارد افزود: شعرا میتوانند با یک بیت شعر  مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور را منعکس  کنند وکمکی برای تقویت حل مشکلات باشند.

خطیبی تصریح کرد: با زبان شعر و هنر  می توان همه دلها را تسخیر و در دل جهانیان نفوذ کرد.خطیبی با تاکید بر تقویت شعر و موسیقی شهرستان خواستار به‌کارگیری ظرفیت‌های علمی و ادبی شهرستان، توجه به شاعران جوان، کشف استعدادهای نو و برنامه ریزی برای پرورش استعدادها شد.

وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است باید  پیام انقلاب را با شادابی و طراوت به گوش جهانیان برسانیم.

در پایان این مراسم از شاعران برجسته و قابل تقدیر این دوره از کنگره شعر شهرستان تجلیل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز