رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

پروژه ساخت بیمارستان راز و جرگلان خراسان شمالی تنها ۹۰ میلیون تومان ردیف اعتبار دارد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۷۱۱۷۲
پروژه ساخت بیمارستان راز و جرگلان خراسان شمالی تنها ۹۰ میلیون تومان ردیف اعتبار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: پروژه ساخت بیمارستان شهرستان مرزی راز و جرگلان تنها 90 میلیون تومان ردیف اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ابراهیم گلمکانی امروز گفت در بجنورد اظهار کرد: به طور قطع با این میزان اعتبار نمی‌توان پروژه‌ای در این سطح را در استان خراسان‌شمالی آغاز کرد.

وی بیان داشت: با افزایش اعتبارات و اختصاص ردیف خاص برای اجرای این طرح بخش سلامت، دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی اجرای آن را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در عین حال برخی مشکلات در جانمایی محل ساخت این بیمارستان را از جمله مسائل پیش‌رو عنوان کرد.

وی گفت: مردم و نمایندگان حوزه انتخابیه بجنورد باید در زمینه محل اجرای این طرح به توافق برسند.

گلمکانی با اشاره به اختصاص تنها 90 میلیون تومان اعتبار برای آغاز ساخت این طرح، افزایش اعتبارات این طرح را ضروری عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به سفر معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به خراسان‌شمالی اظهار کرد: در این سفر از خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بازدیدهایی به عمل آمد.

وی گفت: نشست با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از دیگر برنامه‌های سفر معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مناسبت دهه‌فجر به خراسان‌شمالی بود.

گلمکانی تصریح کرد: بازدید از بیمارستان 320 تخت‌خوابی در حال احداث بجنورد به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان استان خراسان‌شمالی از دیگر طرح‌های مورد بازدید این مسئول در وزارت بهداشت بود.

وی گفت: پروژه بیمارستان 320 تخت‌خوابی بجنورد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و بر اساس برنامه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی بازدید از کلینیک‌های بهداشتی استان و آغاز عملیات اجرایی ساخت چندین کلینیک جدید را از برنامه‌های اجرا شده در سفر معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مناسبت دهه‌فجر به خراسان‌شمالی اعلام کرد.

 

نظر شما