در رقابت های فوتسال کارکنان دولت مازندران ویژه جام فجر

تیم اداره کل امور مالیاتی قهرمان شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۷:۱۸
کد خبر: ۳۷۱۲۴۸
تیم اداره کل امور مالیاتی قهرمان شد
تیم اداره کل مالیاتی با برتری مقابل آب منطقه ای قهرمان فوتسال کارکنان دولت ویژه جام فجر استان مازندران شد و به مسابقات کارکنان دولت قهرمانی کشور راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان، مسابقات فوتسال کارکنان دولت، جام فجر برگزار گردید که در نهایت با قهرمانی تیم امور مالیاتی خاتمه پذیرفت.

فینال این  دوره از مسابقات که در حضور مسئولین بین دو تیم امور مالیاتی و آب منطقه ای در سالن ورزشی جهان پهلوان سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تلاش دو تیم در وقت قانونی به تساوی یک بر یک رسید اما در ضربات پنالتی تیم امورمالیاتی موفق شد تیم آب منطقه ای را سه بر یک شکست دهد و ضمن کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات، به عنوان نماینده مازندران به مسابقات فوتسال (کارکنان دولت قهرمانی کشور) راه یابد.

در دیدار رده بندی این رقابت ها، تیم آب فاضلاب روستایی 5 بر صفر تیم دانشکده کشاورزی را شکست داد و به مقام سوم دست یافت.

در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم ها برتر، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، عادل عالیشان، معاون توسعه ورزش همگانی، محمدهادی خلردی، نایب رئیس هیات فوتبال استان، مدیرکل امور مالیاتی، معاون آب منطقه ای و دیگر مسئولین در سالن ورزشی حضور داشتند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات 16 تیم در 4 گروه با هم مسابقه دادند که قهرمان این رقابت ها پس از سه هفته مشخص شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز