یک میلیون گردشگر در سال ۹۵ به جزیره قشم مسافرت می کنند

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۷:۳۳
کد خبر: ۳۷۱۵۵۱
یک میلیون گردشگر در سال ۹۵ به جزیره قشم مسافرت می کنند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی برای جذب و پذیرایی از یک میلیون گردشگر در جزیره قشم در سال 95 خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، حمیدرضا مومنی در آئین افتتاح راه اندازی چهارخط پروازی جدید در قشم گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده 100 هزار نفر از این گردشگران از خارج از کشور به ایران می آیند و کشور های چین و روسیه اولین مقاصد ما برای جذب گدشگر هستند.

وی با تاکید بر تفاوت میان گردشگر و مسافر بیان کرد: قصد داریم در قشم علاوه بر پذیرایی از مسافران که هزینه در پی دارد با جذب گردشگر که موجب درآمدزایی است اقتصاد جزیره را دچار تحول کنیم.

 مومنی در ادامه با تاکید بر ارزش 5 هزار میلیارد ریالی پروژه های در دست احداث جزیره قشم، اضافه کرد: این مبلغ برای عمران و ابادی جزیره در حالی در نظر گرفته شده که کل بودجه عمرانی استان هرمزگان بالغ بر یک هزار میلیارد و 800 میلیون ریال است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اختصاص این بودجه تلاش می نیم پروژه های عمرانی را که در سال های گذشته مغفول مانده اندبه اتمام رسانده و پروژه های جدید را نیز به سرانجام برسانیم.

مومنی با اشاره به اجرای برنامه جام جهانی هنرمندان با حضور ۲۰۰ مهمان خارجی از ۱۲ کشور، گفت: هواپیمایی قشم به نام ما و به کام دیگران بود و خوشحالیم که در حال بازگشت به قشم است.

همچنین در این مراسم مجتبی شمس نژاد مدیر کل فرودگاه قشم با اشاره به اینکه ما تعریف و طراحی شهر فرودگاهی را در دستور کار داریم، گفت: اخذ گواهینامه فرودگاهی در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم آن را تا پایان امسال از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کنیم.

وی با اشاره به بازنگری در بخش هندلینگ با توجه به افزایش حجم پروازها افزود: پیشنهاد ما این بود که شرکت‌های هواپیمایی در نرخ‌گذاری‌ها طوری عمل کنند که در روزهای غیر پیک هم شاهد تردد مسافر باشیم.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز