نشان لیاقت به بانوی مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اهدا شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۴:۴۰
کد خبر: ۳۷۱۷۴۵
نشان لیاقت به بانوی مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اهدا شد
در کنگره تجلیل از ‌صد مدیر موفق کشور که در سالن همایش‌های صداوسیمای تهران برگزار شد، از شهناز حمزه‌لویی مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان تجلیل شد.
   به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در این کنگره که با همت "بنیاد چهره‌های ماندگار" برگزار شد به بانوی مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان به عنوان یکی از مدیران موفق و چهره ماندگار نشان لیاقت اهدا شد.
در این گردهمایی از صد مدیر موفق و برجسته کشور که بر اساس شاخص‌های مختلف چون موفقیت در تحصیلات دانشگاهی و خلاقیت و ابتکار انتخاب شدند، تجلیل به عمل آمد.
نکته جالب توجه این که مدیر کل تامین اجتماعی لرستان به واسطه تعصب و عرق سازمانی پس از نمایش عکس وی در مانیتور سالن در زمان اهدای نشان لیاقت بر نمایش آرم سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد که این کار نیز اتفاق افتاد!
قابل ذکر است حمزه‌لویی 4 سال است که مدیر کل تأمین اجتماعی استان لرستان می‌باشد.
 
 
 
نشان لیاقت به بانوی مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اهدا شد/ حمزه‌لویی جزو 100 مدیر برتر کشور

 

 
سه دفتر کارپردازی تامین اجتماعی در کوهدشت، الیگودرز و دورود ایجاد می‌شود
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: با اقدامات و پی‌گیری‌های انجام شده سه دفتر جدید کارپردازی در استان ایجاد می‌شود.
به گزارش ایرنا، "شهناز حمزه‌لویی" افزود: این دفاتر کارپردازی می‌توانند مشکلات و مسائل مربوط به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را رفع کرده و در وظایف سازمانی با تامین اجتماعی همکاری کنند.
وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده و بر اساس آزمون‌های قانونی این دفاتر در شهرستان‌های کوهدشت، الیگودرز و دورود در حال راه‌اندازی هستند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 4 دفتر کارپردازی در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد فعالیت دارند که با بهره‌برداری از این دفاتر جدید 7 دفتر کارپردازی تامین اجتماعی در لرستان فعال می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به وجود 18 هزار و 781 کارگاه فعال در استان اظهار داشت: افراد شاغل در این کارگاه‌ها از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
وی تصریح کرد: ‌7 هزار و 455 کارگاه نیمه فعال در لرستان وجود دارد که برخی از این کارگاه‌ها نیز از خدمات بیمه بیکاری و یا مستمری بهره‌مند هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز