نشست بانوان شهرستان فنوج با حضور فرماندار و روسای ادارات

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۸:۰۲
کد خبر: ۳۷۱۹۳۳
نشست بانوان شهرستان فنوج با حضور فرماندار و روسای ادارات
برنا: هنر سوزن دوزی یکی از مهمترین موارد و بارزترین پتانسیل بانوان فنوج است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، فرماندارشهرستان فنوج درجلسه ای که با حضور بانوان ومدیران ادارات درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر ابراز داشتند هنر سوزن دوزی میتواند درجهان بعنوان هنری زیبا و باارزش معرفی شود و می تواند دستاوردهای فرهنگی واقتصادی برای شهرستان فنوج در بر داشته باشد.

ضیاءالحق هاشم زهی فرماندارشهرستان فنوج اظهار داشت:  آمارمدیریتی بانوان در استان  حدود 70 نفر در حوزه های مختلف است.

وی درادامه با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید بانوان توانسته اند از فضای بسته سابق خارج شده و بیش از پیش در عرصه اجتماع ظاهر شوند و نقش اساسی و کلیدی بانوان را از گذشته تا کنون تشریح کرد.

وی همچنین در خصوص حضور پررنگ بانوان در انتخابات تاکید نمود و نقش بانوان را در انتخابات بسیار حائز اهمیت دانست .

درادامه الهام محمدی مشاور بانوان وخانواده اظهار داشت : بانوان مانقش کلیدی درعرصه های اجتماعی وفرهنگی ومدیریتی و حفظ و حراست ازانقلاب اسلامی داشته اند.

وی   در ادامه بیان داشتند که نقش زنان در عرصه انقلاب سخت‌تر از مردان بوده است زیرا هم نقش حمایتی و تشویقی مردان را داشته و هم در پرورش فرزندان صالح برای حضور در دفاع مقدس فعالیت می‌کردند.

وی درادامه عنوان نمود حضور درنمایشگاه های  بین المللی تهران واخیرا درنمایشگاه صنایع دستی درمرکز استان برای شناساندن هرچه بهتر هنروصنایع دستی این شهرستان بسیار مثمر ثمر  بوده است.

درپایان سرکارخانم توقی مشاور بانوان اموزش و پرورش و مدیر بهزیستی شهرستان و سایر حاضرین درجلسه پیرامون نقش بانوان در انقلاب به ایراد سخن پرداختند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز