با حضور رییس اداره بهزیستی شهریار:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده بهزیستی شهریاردردهه مبارک فجر

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۷۱۹۳۹
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده بهزیستی شهریاردردهه مبارک فجر
نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده به همت اداره بهزیستی شهریار و با هماهنگی کلینیک همای رحمت در میدان جهاد شهرستان شهریار برپا گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده به همت اداره بهزیستی شهریار و با هماهنگی کلینیک همای رحمت در میدان جهاد شهرستان شهریار برپا گردید.

این نمایشگاه با حضورحجت الاسلام عبدالحسین حیدری امام جمعه موقت شهرستان شهریار ،آقای شهبازی ،رییس اداره اجتماعی فرمانداری شهریار، یوسف زاده ریاست اداره بهزیستی وآقای شهبازی رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان شهریار و با استقبال گرم شهروندان افتتاح گردید.

امام جمعه موقت شهرستان شهریار در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: برای توانمند سازی زنان سرپرست خانواده باید حمایت های ویژه ای از سمت ادارات و سازمان ها ارائه گردد واین طرح یکی از کارهای ارزشمند و خوب به شمار می رود.

حیدری ادامه داد: امیدواریم در برنامه های بعدی سایر ادارات نیز با همکاری اداره بهزیستی شرایط لازم با امکانات بیشتر را برای حضور و فعالیت های این عزیزان در سطح شهر فراهم آورند .

شهبازی،رییس اداره اجتماعی فرمانداری نیز ضمن تشکرازاداره بهزیستی جهت راه اندازی این بازارچه ،انجام این نوع برنامه ها را درتوانمندکردن زنان سرپرست خانوار موثردانست.

رئیس اداره فنی حرفه ای شهریار نیز آمادگی خود را برای ارائه آموزش های رایگان برای حمایت از این عزیزان اعلام نمود.

و در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهریار نیز از تمامی افرادی که به سهم خود در حمایت از این طرح ها نقش دارند قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که در مراحل بعدی با سطح بالاتری از این ظرفیت ها استفاده خواهند نمود.

خانم شکوفه سوری معاون اموراجتماعی بهزیستی شهریارنیزبه عنوان تشویق  مبلغ یک میلیون ریال به هر کدام از زنان سرپرست خانوارکه در غرفه های نمایشگاه مشغول بودند اهدا کرد.

شایان ذکر است که محل این نمایشگاه نیز توسط یکی از خیرین شهرستان شهریار به صورت رایگان در اختیار غرفه داران قرار گرفت.

photo_2016-02-10_01-42-31photo_2016-02-10_01-42-00photo_2016-02-10_01-41-38

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز