رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد:

شهرداری در تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کوتاهی کرده است

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۴:۳۰
کد خبر: ۳۷۲۰۲۹
شهرداری در تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کوتاهی کرده است
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت :قرار بود شهرداری این تخریب ها را انجام دهد که در این زمینه کوتاهی کرده است لذا باید شهرداری در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حسن آذری در جلسه شورای اداری خرم آباد با اشاره به اینکه ۶۲ جلسه رسمی در صحن علنی شورای شهر خرم آباد برگزار شده است، اظهار داشت: این جلسات در قالب ۶ کمیسیون مختلف برگزار شده اند.

 رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: بودجه سال آینده شهرداری خرم آباد در حال بررسی بوده و بر اساس قانون ۲۴ تا۳۰ درصد افزایش خواهد یافت

آذری با بیان اینکه در کمیسیون ماده ۱۰۰ سال گذشته ۲۷۴ مورد تخریب در سطح شهر خرم آباد تعیین شده بود که هنوز این امر صورت نگرفته است عنوان کرد: قرار بود شهرداری این تخریب ها را انجام دهد که در این زمینه کوتاهی کرده است لذا باید شهرداری در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کند.

وی افزود: ظرف چند هفته آینده جلسه ای با حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری خرم آباد، راه و شهرسازی و اعضاء شورای شهر برگزار خواهد شد و خواستار برخورد جدی تر شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر خرم آباد در حال اجرا است، تصریح کرد: این طرح هر هفته یک جلسه در شورای شهر را به خود اختصاص داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید کاربری هایی را که در طرح تفصیلی دیده شده رعایت کرده و یا آنها را تعیین تکلیف کنند، افزود: موضوع تجمیع عوراض تا ۱۵ بهمن ماه نیز در شورا تصویب شده و برای استانداری ارسال شده است.

آذری با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری خرم آباد در شورا در حال بررسی است، گفت: بر اساس قانون، بودجه شهرداری ۲۰ تا ۳۰ درصد در سال آینده افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه اگر چهار پروژه مربوط به تقاطع های شهر خرم آباد نیز نهایی شود مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به بودجه شهرداری اضافه خواهد شد، تصریح کرد: اگر این طرح ها به بودجه نرسد در قالب متمم بودجه آن را در نظر خواهیم گرفت

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز