استاندار لرستان:

انتخابات، عرصه تبلور حکومتی مردمی در جمهوری اسلامی است/ راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۹:۱۷
کد خبر: ۳۷۲۲۴۸
انتخابات، عرصه تبلور حکومتی مردمی در جمهوری اسلامی است/ راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند
استاندار لرستان گفت: انتخابات، عرصه تبلور حکومتی مردمی در جمهوری اسلامی است وراهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، هوشنگ بازوند در حاشیه راهپیمایی 22بهمن، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را می‌رساند که مردم برای سی و هشتمین بار با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلام تجدید پیمان می‌بندند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به دو واقعه مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه چشم دوخته که امروز مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، چشم دشمنان را کور و امید آنها برای چنگ‌اندازی به نظام جمهوری اسلامی را ناامید کرده‌اند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بدون شک ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران، با حضور گسترده و حداکثری و انتخاب فرد اصلح در واقعه هفتم اسفند، همچون امروز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

بازوند اضافه کرد: انقلاب دستاوردهای فراوانی دارد ولی حضور همین مردم یکی از بزرگترین دستاوردها است و ارج نهادن نظام به آرای مردم  از دست‌آوردهای بزرگی است که در هفتم اسفندماه شاهد آن هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد که طی این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی مسیر بالندگی و رشد روزافزون خود را در برابر همه توطئه و ترفندهای دشمنان سپری کرده و اکنون به یک جریان قدرتمند در برابر استکبار و نظام سلطه تبدیل شده است.

استاندار گفت: حضور حداکثری در این رویداد سیاسی عامل مقبولیت بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

 

نظر شما