رییس شورای شهر قدس در جمع ورزشکاران :

ورزشکاران قدس ظرفیت لازم برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران اسلامی در دنیا را دارند

۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۶:۰۷
کد خبر: ۳۷۲۳۸۲
ورزشکاران قدس ظرفیت لازم برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران اسلامی در دنیا را دارند
خدابخش محمد‌زاده‌ پودینه در مراسم تجلیل از کاراته کاران شهرستان قدس اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان تاکنون مدال‌های ملی و بین‌المللی بسیاری کسب کرده‌اند اما باید مورد حمایت و پشتیبانی همه مسئولان قرار گیرند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، خدابخش محمد‌زاده‌پودینه  در مراسم تجلیل از کاراته کاران  شهرستان قدس اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان تاکنون مدال‌های ملی و بین‌المللی بسیاری کسب کرده‌اند و همین گواه این است که ورزشکاران این شهرستان توان و ظرفیت لازم را برای حضور موفق و به اهتزاز درآوردن پرچم نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف ورزشی دارند اما باید مورد حمایت و پشتیبانی همه مسئولان قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای ورزشکاران در شهرستان قدس مدیریت شهری احداث زمین چمن مصنوعی جنب استادیوم ورزشی شهدای شهرقدس، سالن ورزشی شهید احمد کشوری در 20 متری حضرت ولیعصر (عج) برای مسابقات والیبال لیگ برتر ، ساخت سالن ورزشی وزنه برداری، تصویب مساعدت مالی جهت اعزام ورزشکاران و   تصویب برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی گوشه ای از این فعالیت چند ماه است که تاکنون در حوزه ورزش موفق عمل کرده است.

در ادامه حسین نوروزی از ورزشکاران به عنوان افرادی که سعی در حفظ سلامت خود و جامعه دارند یاد کرد و گفت: از آنجایی که عقل سالم در بدن سالم است، از شما ورزشکاران تقاضا می کنیم کمک کنید ورزش پویایی تر و موفق تری در شهر داشته باشیم.

 رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس  افزود: در شهرستان قدس نیز ورزشکاران بسیاری داریم که در تیم های ملی مختلف برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کرده اند و شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز وظیفه خود می دانند که هرچند کوچک ولی از زحمات آنان قدردانی کنند و این کار را از زمان آغاز فعالیت شورای چهارم انجام داده و تا پایان دوره چهارم نیز ادامه خواهد داد.

همچنین در این مراسم، رئیس و نایب رییس ( داود گرجی) و اعضای شورای اسلامی شهرقدس( احمد خراسانی، حسین نوروزی،پروانه نجمی، بتول مری و علی خزایی )، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس و جمعی از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

photo_2016-02-11_23-13-05photo_2016-02-11_23-12-58

 

نظر شما