امام جمعه شهرستان زابل :

رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان باشد

۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲:۴۷
کد خبر: ۳۷۲۴۹۰
رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان باشد
امام جمعه زابل گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان  زابل اظهار کرد: 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل بود که مردم ولایتمدار سیستان به خوبی در این روز به صحنه آمدید و با صدای رسا و به بهترین وجه ندای رهبر عزیز را لبیک گفتید.

وی ادامه داد: پیر و جوان، پدران و مادرانی که کودکان خود را همراه آورده بودند تا خط امام راحل را به نسل بعد از خود منتقل کنند در روز 22 بهمن نمایان بود.

امام جمعه زابل افزود: : حس عزت، آقایی و شرف لازم است که به نسل بعد از ما منتقل شود، در راهپیمایی یکبار دیگر ملت ایران مشت محکم در دهان دشمنان زد و نشاط و شادی انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی اضافه کرد : دو عید بزرگ انقلاب یکی 22 بهمن بود که مردم فهم و بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، عید دوم انتخابات است، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که امیدواریم شاهد حضور گسترده در روز هفتم اسفند هم باشیم.

خطیب نماز جمعه زابل گفت: گذشت سال‌ها انقلاب اسلامی را کهنه و پیر نمی‌کند‌ و هرچه بگذرد عشق مردم به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

وی گفت: باید انقلاب در ذهن مردم زنده بماند باید راه امام راحل تا همیشه تداوم داشته باشد، دشمنان نظام هرگز دست از دشمنی بر نمی‌دارند، آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت ایران است.

کیخا تصریح کرد: با حمایت از داعش نقاب از چهره آمریکا برداشته شده، حمایت از رژیم صهیونیستی، آل سعود همه دشمنی‌های آمریکا با ایران و مسلمانان را بیشتر نمایان کرد.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است هویت انقلاب نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهد، هجمه‌های بیشتری در جنگ نرم داشته باشد زیرا در جنگ سرد ناتوان است.

خطیب نماز جمعه زابل اذعان کرد: نباید انتخابات تمام حواس مسئولان را به خود جلب کند بلکه باید کنار زمینه سازی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت باشد.

امام جمعه زابل ضمن تاکید بر انتخاب اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد در انتخابات، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز