مسابقات کبدی ساحلی بانوان برای اولین بار در ایران به میربانی چابهار برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۷۲۵۰۶
مسابقات کبدی ساحلی بانوان برای اولین بار در ایران به میربانی چابهار برگزار شد
برنا:، مسابقات کبدی ساحلی بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان چابهار برای اولین بار در ایران روز پنجشنبه مورخ 22 بهمن ماه در زمین ساحلی دانشگاه دریانوردی با حضور 4 تیم از شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار در حاشیه این مسابقات،  اظهار داشت: در این مسابقات  تیم منطقه آزاد که متشکل از  خانم ها نسرین انصاری مقدم، ام البنین شهرام پودینه، مریم والانسب و سوگند شهرام پودینه  بوند مقام اول را کسب کردند.

 

وی ادامه داد: تیم هیات کبدی شهرستان متشکل از  خانم ها زری مستان، مینا کیخایی،اسما ظریف پور، مژده قاسمی به مقام دوم مسابقات رسیدند.

 

لعل بخش امیری افزود: تیم هدف متشکل از خانم ها الهه روستاخیز، شیواصوفی، ثریا توماج و لعیا پورمهدی مقام سوم را از ان خود نمودند.

 

وی بیان کرد: انجام مسابقات و ورزش های آبی ساحلی در فراهم کردن بستر همدلی، اتحاد و جوانمردی، اقتدار و به نمایش گذاشتن اخلاق اسلامی و تقویت این روحیه در میان ورزشکاران، کارکنان و نیروهای فعال در جامعه دریایی استان و کشور موثر می باشد.

 

امیری اضافه کرد: مسابقات دارت بانوان با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی اکسیژن ویژه بانوان در سالن تیراندازی شهید شیبک با حضور 16 نفر از ورزشکاران باشگاه های سطح شهرستان  برگزارشد.

 

وی گفت: خانم ها حمیده کوهکن از باشگاه اکسیژن مقام اول ، فاطمه سیدزاده از مجموعه ورزشی شهید ریگی مقام دوم و کیخایی از باشگاه ترنم مقام سوم را از آن خود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز