مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد

طلب یک میلیارد تومانی شرکت فاضلاب روستایی خرم آباد از مشرکین

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۶:۰۹
کد خبر: ۳۷۲۸۸۸
طلب یک میلیارد تومانی شرکت فاضلاب روستایی خرم آباد از مشرکین
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آبادگفت : طلب شرکت از مردم یک میلیارد تومان است که انتظار همکاری ومساعت از مردم برای خدمات رسانی بهتر داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد،  دالوند مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد بافزود: بحث آب شرب، بحث سلامتی مردم  است و براساس  وظیفه ، تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم روستایی که قشر زحمت کش جامعه هستند برعهد ماست.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباداز آبرسانی به 12 روستای شهرستان خرم آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان خبرداد.

دالوند تصریح کرد: خدا را شاکریم در چند سال گذشته زحمات زیادی کشیده شد که مردم نتیجه آن را دیدند و یکی از چالش های چند سال گذشته ، بحث خشکسالی بوده که این امر موجب شده که ما در بعضی  از مناطق مجبور به اجرای مجدد تامین آب باشیم مثلا روستاهایی که قبلا آب شرب و بهداشتی داشتند برای تامین آب شرب جدید ، می بایست چاه جدید حفر شود و تا نقل و انتقال مجدد آب از محل جدید در روستا متحمل هزینه سنگینی می شدیم و همچنین تعداد زیادی از چشمه ها و قنات ها با خشکی کامل روبرو شدند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: ما در هیچ یک از روستا ها مشکل بهداشتی نداریم چه روستا هایی که تحت پوشش ما هستند و چه روستاهایی که تحت پوشش ما نیستند نظارت روی آنها داریم.

دالوند ادامه داد : خدماتی که ما به مردم می دهیم منوط به پرداخت به موقع قبوض آنهاست و انتظار داریم در این راستا ما را یاری دهند تا بهتر و سالم تر و سریع تر به آنها خدمات رسانی کنیم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد افزود: هزینه های زیادی چه در بحث مدیریت آب چه در نگهداری تاسیسات کرده است که در این راستا همت مردم را می طلبد تا هم در مصرف آب صرفه جویی کنند و هم آب بهاء مصرفی خود رابه موقع پرداخت کنند تا خدمات رسانی بهتر و به موقع انجام شود.

دالوند با اشاره به طلب شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد بیان کرد: طلب شرکت از مردم یک میلیارد تومان است که انتظار همکاری ومساعت از مردم برای خدمات رسانی بهتر داریم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد با اشاره به افتتاح پروژهای دهه فجر گفت:ما در دهه مبارک فجر5 پروژ آبرسانی  داریم که بهربردای می رسند که شامل پروژه خشکه رود که فاز اول آن شامل 5 روستا است که بیش از 800 میلیون تومان هزینه شده است، پروژه دره ساکی که به صورت مجتمع می باشد که فاز اول آن که شامل سه روستا است و حدود 650 میلیون هزینه شده ، به بهر برداری می رسد.

دالوند افزود: برای پروژه های که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده است که در این میان 12 روستا از آب شرب سالم وبهداشتی بهره مند می شوند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد ادامه داد: در سال 94 تعداد 15 حلقه چاه حفر شده است که عمده آنها به بهربرداری رسیده است و همچنین تعداد 4 حلقه چاه در روستاهای ایوشان، ریمله ، تلوری و... در حال حفر داریم.

وی افزود: تعداد کل مشترکین آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد بیش از 18 هزار مشترک است و بیش از 188 روستا تحت پوشش است.

دالوند با اشاره به شبکه های فرسوده آب رسانی گفت ، تعدادی از روستا ها که شبکه آبرسانی آنها در اوایل انقلاب بوده است، عمر مفید آنها تمام شده است. لذا فرسودگی زیادی در این شبکه داریم که در این راستا اعتبارات زیادی جهت تعویض این شبکه ها و جلوگیری از هدر رفتن  آب نیاز است که جزء برنامه های ما است که در صورت تامین اعتبار اقدام به تعویض آنها کنیم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرم آباد گفت : با توجه به نزدیک بودن فصل گرما ومصرف زیاد آب ، سال آینده امیدواریم با کمک و همت مردم شاهد کمترین قطعی آب و افت فشار باشیم یک سری از روستا ها در برنامه ما هستند که مشکلات شرب آنها را برطرف کنیم.

وی گفت: در ماه  گذشته 15 دستگاه کلر زنی در سطح روستا ها نصب شده است.

دالوند در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از اقدامات جدید و مهم این شرکت نصب دستگاه های الکترونیکی بر روی چاه است که برای اولین با در 20 روستا و مجتمع شهرستان خرم آباد به همت پرسنل آب و فاضلاب روستایی طراحی و ساخته شد تا یک سری اطلاعات ضروری مورد نیاز  را بدون نیاز به حضور در سر چاه ، در خود شرکت به ما بدهد هر چند در استان های همجوار از نمونه خارجی آن استفاده می شود اما این دستگاه تمام قطعات آن ایرانی است.

دالوند افزود : تعداد کل افرادی که از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی استفاده می کنند90 هزار نفر است که در سال اعتباری 94 بیش از 30 روستا از نعمت آب برخوردار می شوند.

 

نظر شما