همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب در پالایشگاه خانگیران صورت گرفت؛

راه اندازی پروژه ساماندهی و ارتقاء سامانه کنترل شیمیایی برج های خنک کننده

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۵:۳۰
کد خبر: ۳۷۳۰۱۵
راه اندازی پروژه ساماندهی و ارتقاء سامانه کنترل شیمیایی برج های خنک کننده
همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه ساماندهی و ارتقاء سامانه کنترل شیمیایی برج های خنک کننده شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخس، رییس خدمات آب، برق و بخار این شرکت در این خصوص گفت: برج های خنک کننده آب یکی از مهم ترین و حیاتی ترین واحدهای پالایشگاه های گاز می باشند که در فرآیند شیرین سازی گاز نقش موثری را ایفا می کند.

داود حاجیان نژاد اظهارداشت: کنترل و پایش پارامترهای شیمیایی سیستم خنک کننده آب مدار باز پالایشگاه، ضمن بهینه سازی در مصرف آب که یک ماده حیاتی به شمار می رود به پایداری و ارتقاء کیفیت گاز تولیدی نیز کمک می کند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از سیستم کنترل شیمیایی برج های خنک کننده مدار باز از نظر فنی و ایمنی دارای اشکالاتی بوده است تصریح کرد: به این علت ساماندهی و ارتقاء سیستم های تزریق و کنترل پارامترهای شیمیایی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول در پالایشگاه خانگیران تصریح کرد: پس از انجام مطالعات اولیه، طراحی پروژه و نصب تمامی تجهیزات این پروژه به دست متخصصان داخلی این شرکت انجام گردید.

حاجیان نژاد خاطر نشان کرد: سیستم های کنترل نیز بازنگری و ارتقاء یافته و سامانه با طراحی جدید راه اندازی و به بهره برداری رسید که از نتایج حاصل از بهره برداری این پروژه می توان به بهینه سازی مصرف انرژی، میزان آب و مواد شیمیایی مصرفی اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز