شکست قایم مقامی مقابل حریف ایرانی

پایان دور چهارم رقابتهای بین المللی شطرنج جام خزر

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۴:۱۸
کد خبر: ۳۷۳۴۰۶
پایان دور چهارم رقابتهای بین المللی شطرنج جام خزر
دور چهارم چهاردهمین دوره رقابتهای شطرنج جام خزر به میزبانی منطقه آزاد انزلی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگیلان ،درپایان این دور از رقابتها و در جدولA: سرکئی ولکف از روسیه با مسعود مصدق پور از ایران مساوی کرد، هووهانس قوبوزیان از ارمنستان با سرکئی تیویاکف از هلند به تساوی رسید، ولادمیر ملانیوک از اوکراین به کارن گرگوریان از ارمنستان باخت ، پرهام مقصود لو از ایران احسان قایم مقامی از ایران را شکست داد،استوپا از لهستان امیر اصغر زاده از ایران را مغلوب کرد و امیر رضا پور رمضانعلی از ایران با سید خلیل موسوی از ایران به تساوی رسید.

در پایان دور چهارم پرهام مقصود لو و مسعود مصدق پور هر دو از ایران ،سرکئی ولکوف از روسیه ، قوبوزیان  و گرگوریان از ارمنستان همگی با سه و نیم امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

  در جدول بانوان نیز آناهیتا زاهدی از ایران کریمی از ایران را مغلوب کرد ،گوزل آتابایوا از ترکمنستان ،مایا یاکانووا از ترکمنستان را از پیش رو برداشت،  اگول کارک آتابایوا از ترکمنستان هم وطن خود هورما ویو وا را شکست داد ، کیانا عرب از ایران نادیا باقری از ایران را مغلوب کرد و مطهر اسدی از ایران بر نیکی نادری از ایران پیروز شد.

در پایان دور چهارم جدول بانوان  کیانا عرب از ایران ، گوزل آتابایوا و اگول کارک آتابایوا از ترکمنستان همگی با 4    امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

رقابتهای بین المللی شطرنج جام خزر با شرکت 765شطرنجباز از 16کشور از 22 تا29 بهمن به میزبانی منطقه آزاد انزلی درحال برگزاریست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز