به منظور نحوه ساخت و پیشرفت پروژه های عمرانی:

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه های عمرانی شمال شرق بازدید کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۶:۵۶:۵۲
کد خبر: ۳۷۳۴۷۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه های عمرانی شمال شرق بازدید کرد
گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در اداره ورزش و جوانان شمال شرق از پروژه عمرانی زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی رسالت (دیهیم سابق) دیدن کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در اداره ورزش و جوانان شمال شرق از پروژه عمرانی زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی رسالت (دیهیم سابق) دیدن کرد.
در جریان این بازدید که در جضور مهندس شکیبامهر مشاور مدیرکل و رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل، مهندس محمدی مشاور عمرانی حوزه، مهندس خسروی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8 و مهندس صالحی نماینده شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری از اماکن ورزشی انجام شد.

garsha bazdid1[1] (2)
رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، درخصوص نحوه ساخت و پیشرفت پروژه های عمرانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رسالت توضیحاتی ارائه داد.
ایلکا، تکمیل این پروژه که تنها زمین چمن استاندارد و سکودار در شرق تهران می باشد را از اولویت های کاری این حوزه بیان نمود.
به گفته وی، مجموعه ورزشی رسالت یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی در شرق تهران بوده و در جذب جوانان و نوجوانان این منطقه خدمات ارزنده ای را ارائه داده است. زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی رسالت (دیهیم سابق) با داشتن قدمت پنجاه ساله، به علت اجرای طرح بزرگراه امام علی (ع)، تخریب گردیده و حدود 9 سال به صورت بلااستفاده قرار گرفته و تاکنون آماده بهره برداری نشده است.
در ادامه مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، با بررسی امکانات و تجهیزات موجود، با بیان اینکه بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه ها، کمک شایانی به ورزش کشور خواهد شد، ضمن تقدیر بابت عملکرد رئیس حوزه شمال شرق، قول همکاری جهت اتمام پروژه های نیمه تمام شمال شرق داد.
گرشاسبی با حضور در واحدهای مختلف اداره، با پرسنل به بحث و تبادل نظر پرداخت و پس از آن با هیات همراه جهت بازدید از پروژه عمرانی استخر مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شمیران نو در آن مجموعه حضور یافتند.
در این بازدید نیز مصطفی الهی رئیس هیات امنای مجموعه، توضیحات کلی را به مدیرکل ارائه داد و ایلکا نیز اذعان داشت که پروژه استخر جهت بهره برداری آماده
است و آمادگی خود را جهت افتتاح اعلام کرد.

 

 

نظر شما