مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی نسخه‌های جدید نرم‌افزار دیتا ماین برای کارشناسان شرکت مس

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۸:۰۶
کد خبر: ۳۷۳۴۸۵
برگزاری کارگاه آموزشی نسخه‌های جدید نرم‌افزار دیتا ماین برای کارشناسان شرکت مس
شرکت دیتا ماین یک دوره کارگاهی سه روزه رایگان با هدف رونمایی و آموزش نسخه‌های جدید گروه نرم‌افزاری دیتا ماین برای کارشناسان شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهندس بابایی مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی در دو بخش اکتشافات و استخراج با استفاده از گروه جامع نرم‌افزاری DATAMINE STUDIO صورت می‌گیرد گفت: شرکت مس این نرم‌افزار را در ادوار گذشته خریداری کرده بود و از آن‌ها در بخش‌های مختلف اکتشافات، مدلسازی، طراحی و استخراج معادن استفاده می‌کرد.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار جوابگوی بسیاری از نیاز‌های مهندسی در بخش تحلیل، طراحی و برنامه‌ریزی است تصریح کرد: این نرم‌افزار قابلیت بسیار بالایی در طراحی معادن روباز و زیرزمینی دارد و نسخه‌های جدید آن از فضای گرافیکی بسیار مناسبی برخوردار است.

بابایی گفت: از سال 2011 تا اواخر سال 2015 به خاطر شرایط تحریم ارائه خدمات پشتیبانی این نرم‌افزار به شرکت ملی صنایع مس ایران قطع شد.

مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس اظهار داشت: در اواخر سال 2015 با رفع شدن تحریم‌ها نمایندگان این شرکت مراجعه ای به ایران داشتند و اعلام کردند با توجه به رفع تحریم‌ها خواهان همکاری دوباره و ارائه خدمات به شرکت ملی صنایع مس ایران هستند.

بابایی در ادامه اظهار داشت: در نتیجه این گفتگوها و مذاکرات شرکت دیتا ماین پذیرفت که برای نشان دادن حسن نیت خود یک دوره کارگاهی سه روزه رایگان با هدف رونمایی و آموزش نسخه‌های جدید گروه نرم‌افزاری دیتا ماین برای کارشناسان این شرکت برگزار کند.

وی تصریح کرد: همچنین شرکت دیتا ماین متعهد شده است پس از پایان یافتن کارگاه مجوزهای استفاده از این نرم‌افزار را به صورت رایگان و موقت در اختیار شرکت ملی صنایع مس ایران بگذارد تا همکاران ما با نسخه‌های جدید کار بکنند و در صورت وجود اشکال در دوره‌های بعد این موارد رفع شوند.

وی در خصوص زمان برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه از 25 بهمن تا 28 بهمن ماه سال جاری برای 24 نفر از کارشناسان حوزه اکتشافات، همکاران معادن سونگون، میدوک و سرچشمه و تعدادی دیگر از معادن شرکت و همچنین همکارانی از وزارتخانه در دو بخش اکتشاف و استخراج به‌صورت موازی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز