یکی از رسالت های رسانه، نقد منصفانه در چهارچوب قانون است

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۳:۲۸
کد خبر: ۳۷۳۴۸۶
یکی از رسالت های رسانه، نقد منصفانه در چهارچوب قانون است
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است،گفت:رسانه ها بایستی از قانون تبعیت کنند زیرا رسانه ها متعلق به عموم مردم و جامعه اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید رستمی در جلسه کارگروه رصد فضای مجازی که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، نماینده اداره اطلاعات،رئیس خانه مطبوعات،رئیس پلیس فتا،رئیس پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و قاضی ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی جیرفت برگزار گردید،اظهار داشت: یکی از رسالت های اصحاب رسانه نقد منصفانه در چهارچوب قانون است.

دادستان جیرفت تاکید کرد: دستگاه قضایی مرتبط به هیچ جناح و یا نامزدهای انتخاباتی خاصی نیست و تنها هدف قوه قضائیه برگزاری انتخاباتی پر شور در یک محیط آرام وبا نشاط است.

وی گفت:بهره گیری صحیح از فضای مجازی وتکنولوژی در جهت علم افزایی و ارتباطات اجتماعی مورد نظر است و باید تلاش شود از این فضا در جهت پیش برد  اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد استفاده گردد .

وی عنوان کرد: اگر در فضای مجازی امنیت روانی و اجتماعی جامعه مخدوش شود اطلاعات از اهمیت لازم برخوردار نخواهد بود و هر گونه پیشرفتی را با اشکال مواجه می سازد.

این مقام قضائی گفت: سالم سازی فضای مجازی امری ضروری است و قطعا تولید و تبادل اطلاعات صحیح در یک فضای امن صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: بایستی در فضای مجازی حریم و حرمت اشخاص حفظ گردد.

 

نظر شما