رئیس پلیس آگاهی همدان خبر داد

شناسایی بزرگترین باند قاچاق طلا در همدان

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۷۳۵۲۴
شناسایی بزرگترین باند قاچاق طلا در همدان
سرهنگ رضا زارعی از شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق طلا در همدان خبر داد و گفت: از این باند مقدار ۵ کیلو و ۱۷۰ گرم و ۴۸۰ سوت طلای ذوب شده کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر فعالیت گسترده قاچاقچیان در زمینه قاچاق مواد دخانی و طلا رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام گرفته توسط پلیس مشخص شد سر شاخه قاچاقچیان طلاهای 18 عیار به صورت شمش در کشور، در پوشش خانواده از تهران به مریوان انتقال و از آن طریق به کشور عراق تحویل می‌دهد و به عوض طلاهای قاچاق شده، سیگار خارجی قاچاق را خریداری و به صورت قاچاق وارد کشور می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم شناسایی شد و خودرو نامبرده در پلیس راه همدان به کرمانشاه در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد که در این عملیات نامبرده به همراه یک نفر خانم دستگیر شد.

وی گفت: پس از توقیف خودرو و هماهنگی‎های قضایی انجام گرفته با مرجع قضایی، خودرو به همراه متهمان برای بررسی دقیق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان منتقل شدند.

زارعی عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو قاچاقچیان مقدار تقریبی 5 کیلو و 170 گرم و 480 سوت طلای ذوب شده کشف شد.

وی تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار پلیس به شمار می‌آیند و این برخورد جدی به منظور حمایت از تولید داخل و تقویت اقتصاد کشور در دستور کار است.

 

نظر شما