مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی:

بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به ۱۶۰ تخت افزایش می‌یابد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۶:۰۴
کد خبر: ۳۷۳۵۳۶
بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد به ۱۶۰ تخت افزایش می‌یابد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی ثامن‌الائمه (ع) بجنورد به 160 تخت افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، داوود احمدیان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران بیان داشت: اکنون بیمارستان تأمین اجتماعی مرکز خراسان‌شمالی دارای 102 تخت بوده که قرار است تا در سال آینده عملیات اجرایی توسعه این بیمارستان به 160 تخت اجرایی شود.

وی تصریح کرد: اکنون واحد مهندسی تأمین اجتماعی در حال بررسی طرح‌ها و نقشه‌ها مربوط به افزایش تخت بیمارستان تأمین اجتماعی ثامن‌الائمه(ع) بجنورد است تا مقدمات اجرای این طرح برای سال آینده فراهم شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: برای اجرای این طرح و همچنین کلینیک ویژه بیماران بالغ بر 350 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین ساختمان اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی هم در چارچوب اجرای این طرح‌ها در استان عملیاتی خواهد شد.

احمدیان بیان داشت: با توجه به برخی کمبودهایی که در زمینه تخت بیمارستانی و ارائه خدمات درمانی به بیمه‌گزاران تأمین اجتماعی وجود داشته، امیدواریم با توسعه بیمارستان بجنورد بخش مهمی از مشکلات برطرف شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی اجرای این طرح‌ها در استان برای افراد زیر پوشش تأمین اجتماعی به منظور برخورداری از خدمات سلامت را نشان از اهتمام سازمان عنوان کرد.

وی گفت: اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های تأمین اجتماعی در خراسان‌شمالی در شرایطی است که مشکلات اعتباری در سازمان وجود دارد.

احمدیان پیش‌بینی کرد، تا طرح‌های تأمین اجتماعی شامل توسعه بیمارستان، اجرای کلینیک تخصصی و ساختمان اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی اواخر نیمه نخست سال آینده عملیاتی شود.

وی با اشاره به توسعه بخش‌های مختلف تنها بیمارستان تأمین اجتماعی در خراسان‌شمالی طی سال‌های اخیر گفت: ایجاد بخش‌های تخصصی و جراحی در این بیمارستان از جمله اقدامات مهم است.

 مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی بیان داشت: این در حالی بوده که در گذشته بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد از آن بی‌بهره بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با برخی از تدابیر و برنامه‌های در دست اجرا از سوی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی، خدمات ارائه شده به بیمه‌گزاران تأمین اجتماعی در استان بهبود یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز