غلامحسین شیری:

مجلس به افراد با تجربه و متخصص نیاز دارد

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۳:۲۵
کد خبر: ۳۷۳۶۶۵
مجلس به افراد با تجربه و متخصص نیاز دارد
غلامحسین شیری: مجلس شورای اسلامی به افراد با تجربه و متخصص برای رفع مشکلات نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهندس غلامحسین شیری کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی که تاکنون صلاحیتش تایید نهایی نشده است، در حاشیه حضور در جمع جوانان اصلاح طلبان قزوین به برنا گفت: در هر شرایطی ما در انتخابات باید شرکت کنیم چون به این انقلاب و نظام و مملکت علاقه مندیم و این انتخابات می تواند روند رشد و توسعه کشور را تغییر دهد، ثمره عدم شرکت گسترده در انتخابات چیزی جز انتخاب افراد کم تجربه و افراطی نبوده است و با این دیدگاه باید همه علاقه مندان به نظام و سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کنند.

شیری در ادامه به نیازمندی های مجلس شورای اسلامی در دوره بعد اشاره کرد و گفت: قوه مقننه کشور به افرادی نیاز دارد که تجربه و تخصص داشته باشند و بتوانند با توجه به تجربیات گذشته شان با تصویب طرح های تحول آفرین به تقویت بعد نظارتی مجلس بپردازند تا جلوی بسیاری از مشکلات و آسیب هایی که کشور را تهدید می کند را بگیرند. ترکیب نمایندگان جوان و با تجربه هم می تواند بسیار در این زمینه موثر باشد.

شیری جوانان را موتور محرکه جامعه دانست و گفت: جوانان می توانند با حضور خود در هر عرصه ای نقش تاثیر گذاری داشته باشند و امیدواریم در این انتخابات هم حضور جوانان بیشتر از دوره های گذشته باشد.

شیری در ادامه به اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه دولتمردان و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: امیدوارم با انتخاب مجلس کارآمد و تلاش و هماهنگی با دولت شاهد افزایش تولید و اشتغال زایی باشیم تا جوانان و آینده سازان ما بتوانند به ساختن ایرانی آباد کمکی موثر کنند.

شیری در رابطه با آخرین وضعیت صلاحیت خود گفت: صلاحیت من در هیات اجرایی و نظارت استان تایید شده بود که متاسفانه شورای نگهبان آن را رد کرد. در این مرحله اعتراض کرده ام و مسئولین شورای نگهبان هم به این اعتراض من توجه کرده اند و امیدوارم با تایید صلاحیت در انتخابات گامی در راستای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات برداشته شود.

غلامحسین شیری از مدیران وزارت راه و شهرسازی است که در گذشته عضو شورای شهر قزوین هم بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز