مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

حضور پیشکسوتان در ورزش به تقویت فرهنگ پهلوانی کمک می کند

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۳:۰۴
کد خبر: ۳۷۳۹۵۰
حضور پیشکسوتان در ورزش به تقویت فرهنگ پهلوانی کمک می کند
مشهدی آقایی: پیشکسوتان سرمایه های اصلی ورزش ایران اسلامی می باشند و حضور پیشکسوتان در ورزش به تقویت فرهنگ پهلوانی کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در دیدار با محمدمهدی یعقوبی، پیشکسوت ارزنده کشتی ایران و جهان و نایب قهرمان المپیک گفت: پیشکسوتان سرمایه های اصلی ورزش ایران اسلامی می باشند و می توان با بهره گیری از تجربیات این ذخایر و سرمایه ها در راستای توسعه و رشد بیش از پیش ورزش قهرمانی حرکت کرد.

مشهدی آقایی اظهار کرد: یکی دیگر از فوائد استفاده از تجربیات پیشکسوتان، در حوزه فرهنگ و اخلاق ورزشی است. روح ورزش ما با فرهنگ جوانمردی و پهلوانی پیوند خورده است، اما به دلایل مختلفی ما می بینیم که این فرهنگ در ورزش ما کم فروغ شده است و حضور پیشکسوتان در ورزش می تواند به تقویت فرهنگ پهلوانی کمک شایانی نماید.

وی در ادامه یعقوبی را یکی از پرافتخارترین ورزشکاران کشور و افتخار ورزش قزوین دانست و برای وی آرزوی صحت و سلامتی کرد.

یعقوبی، پیشکسوت ارزنده کشتی ایران و جهان و نایب قهرمان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: ورزش استان قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسبی که اداره کل ورزش و جوانان استان صورت داده است ورزشکاران استان قزوین عناوین ارزشمندی را در مسابقات معتبر جهانی و آسیایی کسب کرده اند و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب، کشتی قزوین که از سابقه خوبی در کشور برخوردار است به جایگاه واقعی خود برسد.

یعقوبی از ملی پوشان سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان است که نشان نقره مسابقات المپیک 1956 ملبورن استرالیا و نشان برنز مسابقات قهرمانی جهان 1951 هلسینکی فنلاند را در کارنامه خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز