معرفی برترین های جشنواره استانی فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۹:۳۵
کد خبر: ۳۷۴۱۶۸
معرفی برترین های جشنواره استانی فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
جشنواره استانی فرهنگ کار آفرینی و توسعه با شناخت نفرات برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به پایان رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،در این جشنواره در زمینه های صنعت، خدمات و کشاورزی به همت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اتاق بازرگانی و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

عزیز جوان پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت : برگزاری چنین جشنواره هایی برای ایجاد فرهنگ کارآفرینی را در بین دانشجویان ایجاد می کند و از برگزاری این همایش در دانشگاه آزاد ارومیه خرسندیم.

وی افزود : با نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی و تحول در این بخش می توانیم به مناسب سازی ارتباط صنعت و دانشگاه کمک ویژه ای کرده باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد ارومیه تصریح کرد : قبل از انقلاب نگاه کشور به غرب بود ولی بعد از انقلاب اسلامی توانستیم با انجام کارهایی مثال زدنی به توانمندی های خود تکیه و اکنون در جهان یک کشور پیشرفته و قدرتمند باشیم.

جوانپور گفت : ما بر این باور هستیم که دانشگاه و دانشجو دو مکمل هم هستند که می نوانند فرهنگ کارآفرینی را در جامعه ایجاد کنند در همین راستا از اساتید و پژوهشگران می خواهیم با جوانان و دانشجویان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این مراسم به سه نفر از کارآفرینان برتر بترتیب سید عارف سیادت در بخش کشاورزی ، علی مختاری در بخش صنعت و فخرالدین هنرمند در بخش کارآفرین نمونه کشوری در بخش صنعت و تکنولوژی برتر شناخته شده و لوح و جوایز ویژه ای دریافت کردند.

نظر شما