با حضور استاندار قزوین؛

نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۳:۳۷
کد خبر: ۳۷۴۴۰۵
نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد
نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مراسمی با حضور استاندار قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، علی پرزحمت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، علیرضا کشاورز قاسمی رییس اتاق بازرگانی قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و جمعی از صنعتگران نهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

2

در این نمایشگاه ۴۰واحد تولیدی و بازرگانی، از استان های تهران، البرز، زنجان و قزوین آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در بخش صنعت ساختمان در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

انواع کاشی و سرامیک، شیرآلات ساختمانی، لوله های پلی اتیلن، وسایل برقی و درب و پنجره های چند جداره، وسایل زینتی، سازه های فلزی، روشنایی، مصالح ساختمانی در فضایی بالغ بر ۳۸۰۰مترمربع به نمایش درآمده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان از امروز ۲۷بهمن تا ۳۰بهمن در نمایشگاه بین المللی قزوین برای بازدید علاقمندان دایر است و شهروندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه واقع در بلوار امام خمینی(ره) قزوین جنب صداوسیما دیدن کنند.

هادی نیک فطرت، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در این مراسم گفت: ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان و تولیدکنندگان، سنجش توان رقابت و افزایش تبلیغ مصالح مرغوب در سطج استان، بازاریابی و اشنایی متخصصان با تکنولوژی روز صنعت ساختمان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز