برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه فرصت مغتنمی برای شناخت استعدادها است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۹:۱۶
کد خبر: ۳۷۴۴۳۹
برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه فرصت مغتنمی برای شناخت استعدادها است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه استان فرصت مغتنمی برای شناخت استعدادهای این حوزه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین ثابت قدم وحید افزود: تئاتر به عنوان قطعه‌ای از فرهنگ غنی ایران است که خوشبختانه خراسان شمالی نیز با وجود جوانان هنرمند در این حوزه ظرفیت‌های خوبی دارد.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی به میزبانی شهرستان جاجرم گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی برای شناخت استعدادهای این حوزه وارتقاء سطح تئاتر استان است.

ثابت قدم افزود: برگزاری تئاتر کوتاه بخشی از توانایی‌های هنرمندان استان را نشان می‌دهد که برای پیشرفت و ارتقاء این حوزه باید مسئولین حمایت‌های بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: ۲۶ اثر برای شرکت در دومین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی آثار در نهایت هشت گروه نمایشی برای رقابت در این جشنواره انتخاب شدند.

ثابت قدم گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان شهرستان‌های خراسان شمالی ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در شهرستان جاجرم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: داوری بخش رقابتی این جشنواره توسط بهمن توکل از پیشکسوتان تئاتر استان، امین فرحی فعال حوزه تئاتر و محمد شاکری از جوانان موفق عرصه تئاتر انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز