نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون

گلریزان امید خاطره انگیز و مرا مجاب به حضور دوباره در آن کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۲:۲۳
کد خبر: ۳۷۴۷۷۰
گلریزان امید خاطره انگیز و مرا مجاب به حضور دوباره در آن کرد
نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون که در گلریزان امید ارومیه حضور یافته بود ضمن تشکر از مردم خیر ارومیه از همه مردم دعوت کرد که به یاری بیماران سرطانی بپردازند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، نعیمه نظام دوست هنرمند کشورمان که یکی از میهمانان ویژه22امین جشن گلریزان امید بود گفت : اولین حضور من در گلریزان بسیار خوب و یک اتفاق ویژه برای من بود. گرچه در بخاطر اولین حضورم در گلریزان با فضای آن نا آشنا بودم ولی کمک خوب پزشکان و مهندسین خیر مرا شگفت زده کرد و من از همه آنانیکه با خلوص نیت در این جشن های گلریزان حضور پیدا می کنند تشکر می کنم.

وی ادامه داد : فکر و نیت ما برای حضور در امید برداشتن قدمی برای کمک به بیماران سرطانی با همراهی مردم بود که از این جهت که توانستیم در این امر خیر گامی هر چند کوچک برداریم بسیار خوشحالم . من از همینجا همیشه آرزوی سلامتی برای همه مردم ، خیرین و بیماران دارم و از وجود جمع کثیری از خیرینی که بدون چشمداشت کمک می کنند قدردانی می کنم.

نظام دوست در مورد دو شب حضورش در گلریزان گفت : اتفاقی که طی این دو شب افتاد تبلور وجود خوبی در دل مردمان ایران است . گلریزانی که امسال با تلاش تمام داوطلبین بی نظیر بود و دعا می کنم خداوند برای این عمل خالصانه اجر خوبی بدهد. از همه داوطلبین بخاطر تلاششان تشکر می کنم و امیدوارم در سالهای آینده هم در این جشن حضور پیدا کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز