فرصت های تازه گردشگری در بزرگترین میهمانخانه ایران

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۷:۵۵
کد خبر: ۳۷۴۹۰۲
فرصت های تازه گردشگری در بزرگترین میهمانخانه ایران
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان کرمان گفت: در نهمین نمایشگاه بین المللی تهران فرصت های جدید گردشگری پیش روی بزرگترین میهمانخانه ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمود وفایی" با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران افزود: طی روزهای گذشته  در غرفه استان کرمان برنامه های متنوعی با هدف بهره برداری از فضای این رویداد مهم به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: از نشست های رو در رو با گروههای حرفه ای فعال گردشگری داخلی و بین المللی تا اطلاع رسانی و معرفی جاذبه ها به عموم در قالب راهنماییهای حضوری ، توزیع اقلام تبلیغاتی ، پخش فیلم و نرم افزار را می توان از برنامه های مد نظر ستاد اجرایی بزرگترین میهمانخانه ایران دانست که به خوبی به اجرا درآمد.

وفایی در ادامه بیان داشت: نشست با هیاتهایی از آلمان، چک، ایتالیا با هدف ایجاد کانال های جدید و معرفی ظرفیت ها و پکیج های گردشگری و نیز فرصت های سرمایه گذاری در بزرگترین استان گردشگر پذیر ایران از جمله برنامه های استان کرمان در این نمایشگاه بزرگ گردشگری بود که انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه فعالین حوزه هایی چون قطارهای گردشگری بین المللی فعال در آلمان و روسیه ، متخصصین گردشگری کوهستان از کشور ایتالیا و مسئولین دولتی سفارت چک ، از میهمانان خارجی کرمان در نمایشگاه نهم بود، اظهار داشت: همچنین سفیر کشور ترکیه مهمان بخش فرهنگی برنامه های استان کرمان بود که در حاشیه این مراسم اجرای موسیقی فولکور استان توسط گروه مهر وطن نیز به اجرا درآمد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های کرمان در این نمایشگاه می توان به رایزنی با تور گردانهای کشور ، معرفی مسیرهای جدید گردشگری در شمال و جنوب استان ، معرفی ظرفیت های بوم گردی ، نشست های پیرامون لوت و برنامه های این داشته مهم بزرگ کشور اشاره کرد.

 

 

نظر شما