گودرزی ناظر ششمین جشنواره جابربن حیان مدارس ابتدایی ارومیه

بیش از ۱۵هزار طرح از سوی دانش آموزان ابتدایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۷۴۹۲۶
بیش از ۱۵هزار طرح از سوی دانش آموزان ابتدایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است
زهره گودرزی ناظر ششمین جشنواره جابربن حیان مدارس ابتدایی ارومیه گفت : بیش از 15هزار طرح برای جشنواره جابربن حیان ارسال شده است که از لحاظ کیفیت پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به ادوار قبلی دارند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، زهره گودرزی ناظر ششمین جشنواره جابربن حیان گفت : بیش از 15هزار طرح از سوی 50هزار دانش آموز مدارس مختلف ناحیه یک ارومیه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری اولیه 550 طرح برگزیده انتخاب و به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

وی افزود : مرحله اولیه داوری ها در آزمایشگاه ها و مدارس انجام شد که اکنون در مرحله نهایی توسط داوران و ناظران امتیاز و در نهایت طرح های برگزیده به مرحله استانی جشنواره جابربن حیان راه خواهند یافت.

گودرزی گفت : طرح های ارسال شده به جشنواره در 6 بخش طراحی و ساخت، آزمایش، نمایش،مدل سازی ، تحقیق و جمع آوری هستند که بخش جمع آوری جشنواره بصورت شهری و برگزیدگان سایر بخش ها به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی افزود : در پایان مرحله استانی برترین های بخش طراحی و ساخت و آزمایش به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

ناظر جشنواره جابربن حیان در مورد کیفیت این دوره تصریح کرد : کیفیت طرح های این دوره به نسبت ادوار قبلی افزایش قابل ملاحظه ای داشته ضمن اینکه 30 درصد طرح های ارسالی به دریاچه ارومیه مربوط می شود که نشان از مهم بودن این دریاچه برای دانش آموزان است.

گودرزی گفت : قرار است محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسم پایانی و تجلیل از برترین ها حضور یابند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز