امام جمعه شهرستان زابل :

حضور حداکثری و مشارکت گسترده ی ملت در انتخابات بسیار مهم است

۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۳:۵۲
کد خبر: ۳۷۵۲۴۸
حضور حداکثری و مشارکت گسترده ی ملت در انتخابات  بسیار مهم است
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا گفت: : در مورد انتخابات عزیزان حضور حداکثری و مشارکت گسترده ی ملت عزیز ایران بسیار مهم است ؛ حضور چشمگیر و فراگیر همراه با شور و نشاط انقلابی در انتخابات ، نشانه ی جامعه ی پویا و زنده و علاقه ی مردم بر سرنوشت خودشان است و کمر دشمن را می شکند.

به گزارش خبرگزاری برنا از زابل ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زابل اظهار داشت : به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، در بین دو عید انقلاب قرار داریم ، یک عید را پشت سر گذاشتیم  22 بهمن شکوهمند اسلامی و جشن پیروزی گرفتیم و چه حماسه بزرگی که شما ملت عزیز و فهیم ولایتمدار خلق کردید و مشت محکمی در دهان دشمنان اسلام زدید .

 

وی افزود: عید دوم که ان شالله حماسه  باشکوه دیگر ایجاد خواهد شد ، 7 اسفند روز انتخابات ، انتخابات در مورد دو مجلس ، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگـان رهبری است .

 

امام جمعه زابل بیان کرد : رهبر عزیزمان در مورد مجلس خبرگان فرمودند ، مجلس خبرگان بسیار مهم است ؛ خبرگان در لحظه ی لازم رهبر را تعیین می کنند . اگر اعضای خبرگان  دلبسته ی  انقلاب و ملت آگاه و پایدار در مقابل توطئه های دشمن باشند طوری عمل می کنند اگر این گونه نباشد جور دیگر عمل می کنند لذا دشمن روی مجلس خبرگان حساس است ؛ و قصد نفوذ دارد و یکی از جاهایی که دشمن می خواهد نفوذ پیدا کند و مهره هایی قرار بگیرند که تفکر آنها در مسیر حرکت دشمن باشد همین مجلس خبرگان است .

 

وی اضافه کرد:  در مورد انتخابات عزیزان حضور حداکثری و مشارکت گسترده ی ملت عزیز ایران بسیار مهم است ؛ حضور چشمگیر و فراگیر همراه با شور و نشاط انقلابی در انتخابات ، نشانه ی جامعه ی پویا و زنده و علاقه ی مردم بر سرنوشت خودشان است و کمر دشمن را می شکند.

 

کیخا تاکید کرد: دشمن در تلاش است که سیاه نمایی کند ، تلاش می کند  ایجاد یاس و ناامیدی در مردم داشته باشد ، تلاش می کند که آینده را در نگاه مردم تیره و تار نشان بدهد و به این وسیله میخواهد مانع حضور مردم در پای صندوق رای شود ؛ می خواهد با کاهش حضور مردم در انتخابات مشروعیت نظام را زیر  سوال ببرد تا در جوامع بین المللی فشارها را بر این کشور بیشتر کند ، تحریم ها را بیشتر کند و اقتدار این کشور را از بین ببرد.

 

وی ادامه داد: حضور حداکثری ، یعنی خنثی شدن توطئه ها و ناامید شدن دشمن برای فشار به این ملت عزیز .ثبات و آرامش و امنیت  ایران اسلامی ، دشمن را خیلی آزار می دهد لذا می خواهد به هر قیمتی این آرامش را بر هم بزند ؛ در وهله ی اول می خواهد کسی پای صندوق حاضر نشود ؛ اگر حضور حداکثری بود تلاش می کند مهره هایی انتخاب شوند که در مسیر او حرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بعضی ها دستور العمل حزب شان را بر حکم خدا ترجیح می دهند و رضایت هم حزبی هایشان را از رضایت خدا مهم تر می دانند ،  این چه تفکری است ؟

 

حجت الاسلام و المسلمین کیخا تصریح کرد: قدر این انقلاب اسلامی را بدانیم ، قدر ولایت فقیه  را بدانیم ، قدر مساجد و بسیج را بدانیم .

 

وی ادامه داد: در وهله ی و مرتبه دوم عزیزان انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است ؛ در بین کاندیدهایی که صلاحی یتشان تایید شده فرد اصلح را پیدا کنیم و به او رای بدهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز