فداحسین مالکی در لیست اصلاح طلبان مستقل سیستان و بلوچستان در حوزه زاهدان

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۲:۱۰
کد خبر: ۳۷۵۳۷۱
فداحسین مالکی در لیست اصلاح طلبان مستقل سیستان و بلوچستان در حوزه زاهدان
برنا: اصلاح طلبان مستقل سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه که یک نسخه آن به خبرگزاری برنا مرکز سیستان و بلوچستان ارسال شده بود از دکتر فداحسین مالکی در حوزه انتخابیه زاهدان حمایت کردند.

بسمه تعالی

 

میزان رای ملت است.امام خمینی ( ره)

          همه باید درانتخابات شرکت کنند.این یک وظیفه ملی است.  آیت الله خامنه ای

 باتوجه به شرایط ویژه ی کشور و استقرار دولتی اعتدال گرا و با درایت وعقلانیت که توانسته است فضای جهانی را به نفع ایران تغییر دهد و در راستای هماهنگی بافضای استانی و ملی که تعامل را به یک ضرورت تبدیل کرده است و با اعتقاد  به ایجاد تغییر برای توسعه ی وضرورت های موجود اصلاح طلبان مستقل (اصلاح طلبانی که در احزاب رسمی عضویت ندارند) در نخسین گام از جمع کاندیداهای موجود ازجناب دکتر فداحسین مالکی حمایت نموده برای انتخاب گزینه دوم رایزنی ادامه دارد و به زودی اعلام می شود.

امیدواریم مردم شریف زاهدان باحضور در پای صندوق ها و دادن رای به ایشان به حاکمیت عقلانیت وهمدلی دراستان کمک نمایند و راه را برافراطیون وتفرقه طلبان ببندند.  

  اصلاح طلبان  مستقل

گفتنی است فداحسین مالکی سوابقی چون سفیر سابق ایران در افغانستان ، معاونت ریاست جمهوری،  دبیر ستاد مبارزه بامواد مخدر ، نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ریاست هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز