سجاد خوبدل بعنوان روابط عمومی برتر کشور در حوزه ورزش و جوانان انتخاب شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۴:۴۴
کد خبر: ۳۷۵۳۸۰
سجاد خوبدل بعنوان روابط عمومی برتر کشور در حوزه ورزش و جوانان انتخاب شد
در پایان همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور در مشهد مقدس و بر اساس ارزیابی بعمل آمده وزارت ورزش و جوانان در سال 94، روابط عمومی آذربایجان غربی رتبه برتر مدیریت نوین روابط عمومی های کشور را بدست آورد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر و مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مشترکا با تقدیم لوحی از مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به جهت کسب رتبه برتر کشور تقدیر نمودند.

در متن این لوح خطاب به سجاد خوبدل مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آمده است:

در عصر کنونی رشد و بالندگی در جامعه در گرو اطلاع رسانی صحیح و به موقع امکان پذیر است و در این بین روابط عمومی بعنوان هنر هشتم یکی از پدیده های جذاب عصر مدرنیته سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت سازمان ها دارد.

با عنایت به فعالیت های روابط عمومی استان در سالی که مزین به شعار همدلی، همزبانی، دولت و ملت شده است و نظر به توفیقات جنابعالی در اعمال مدیریت نوین روابط عمومی و ارتباط تنگاتنگ با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه برتر در حوزه روابط عمومی این لوح تقدیر به جنابعالی تعلق می گیرد.

امید است در پناه الطاف الهی در راستای پیشبرد و اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز