پیش بینی ۱۲۶۱ شعبه اخذ رأی در همدان

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۷۵۵۸۶
پیش بینی ۱۲۶۱ شعبه اخذ رأی در همدان
الهی تبار از پیش بینی یک هزار و ۲۶۱ شعبه اخذ رأی در همدان خبرداد و گفت: در انتخابات این دوره سه درصد شعبه اخذ رأی در همدان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در استان همدان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان یک میلیون و 505 هزار نفر واجد شرایط رأی دارد.

 

وی افزود: همچنین برای این دوره از انتخابات یک هزار و 261 شعبه اخذ رأی، ۵۰۴ صندوق شهری ، ۷۵۷ صندوق روستایی، ۹۱۸ صندوق ثابت و ۳۴۱ صندوق سایر در استان همدان پیش بینی شده است.

 

وی تصریح کرد: داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه تا ششم اسفندماه جاری مجاز به تبلیغات رسمی در سطح شهر هستند و در روز هفتم اسفندماه هیچ گونه تبلیغی نباید  انجام شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اظهار داشت: 190 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تبلیغات خود را آغاز کردند و رسانه هایی که وابسته به دولت هستند و از خدمات دولت استفاده می کنند مجاز به تبلیغ یا فعالیت علیه هیچ نامزد انتخاباتی نیستند.

 

الهی تبار بیان کرد: حوزه انتخابیه همدان و ملایر هر کدام با تعداد ۵۰ کاندیدا بیشترین و حوزه انتخابیه تویسرکان و اسد آباد هر کدام با ۱۴ نفر داوطلب کمترین کاندیدها را دارند.

 

وی اضافه کرد: شهرستان فامنین با 53 شعبه اخذ رای کمترین و همدان با 288 شعبه اخذی رای بیشترین شعبه های اخذ رای را در استان به خود اختصاص داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز