مدیرکل ثبت احوال استان قم:

۷۶۸ هزار و ۷۳۰ قمی واجدالشرایط شرکت در انتخابات هستند

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۷۵۶۲۹
۷۶۸ هزار و ۷۳۰ قمی واجدالشرایط شرکت در انتخابات هستند
مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: برای انتخابات هفتم اسفندماه، 768 هزار و 730 نفر در استان قم واجدالشرایط شرکت در انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، خلیل مرادی امروز طی نشست خبری که با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نتایج مثبت بسیاری برای نظام اسلامی به دنبال دارد، اظهار کرد: برای انتخابات هفتم اسفندماه نزدیک به 768 هزار و 730 نفر در استان قم واجد الشرایط شرکت در انتخابات هستند.

وی به برگزاری جلسات توجیهی برای کادر اجرایی انتخابات اشاره کرد و افزود: در این دوره 50 هزار رای اولی داریم و کسانی که 18 سال آنها به پایان رسیده است می‌توانند امسال در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با بیان اینکه انتخابات امسال نیز همانند دوره‌های گذشته با نظارت مناسبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند برای سه صندوق رای یک نماینده را معرفی کند تا بر شیوه برگزاری انتخابات نظارت داشته باشد و هر کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌تواند برای نظارت بر هر صندوق رای، یک نماینده را معرفی کند.

مرادی از فعالیت صندوق‌های شعبه اخذ رای سیار در استان قم یاد کرد و گفت: وسیله ایاب و ذهاب برای نمایندگان کاندیداها مشخص شده است تا بتوانند صندوق‌های سیار را همراهی کنند.

نظر شما