استاندار قم:

مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دشمن را مایوس خواهند کرد

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۴:۴۶
کد خبر: ۳۷۵۶۴۲
مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دشمن را مایوس خواهند کرد
استاندار قم گفت: حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه بار دیگر به همگان نشان می دهد که به چه اندازه به نظام وفادار بوده و هستند و دشمنان مایوس خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی امروز در آیین کلنگ زنی کلینیک ویژه مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید بهشتی گفت: در 7 اسفند که روزی بزرگ است باید همگان تلاش کنیم تا رسالت عظیمی که بر گردن ماست به درستی انجام شود.

وی بیان داشت: همه باید در انتخابات روز جمعه شرکت کنیم و با فهم و بصیرت خوبی که مردم استان دارند این مشارکت را نشان می دهند.

صادقی گفت: حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه بار دیگر به همگان نشان می دهد که به چه اندازه به نظام وفادار بوده و هستند و دشمنان مایوس خواهند شد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه در گسترش طرح سلامت و طرح بهداشت تلاش گسترده ای انجام داده که از زحمات همگان قدردانی می کنیم.

صادقی تصریح کرد: ما هم به سهم خودمان کمک می کنیم و وظیفه خودمان می دانیم که در راستای حمایت ها و کمک های بهتر تلاش خواهیم کرد و با همتی که مجموعه استان انجام داد شاهد افتتاح پروژه های خوبی بودیم.

وی با اشاره به راه کلنگ زنی بیمارستان هزار تخت خوابی گفت: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر بیش از 2 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی راه اندازی می شود که باید از بخش خصوصی استفاده کنیم.

استاندار قم گفت: همه باید تلاش کنیم و در راستای آماده سازی زیرساخت ها اقدام کنیم تا شاهد ایجاد فضاهای خوب و مناسب باشیم.

صادقی با اشاره به لطمه زدن به فضای سبز به منظور ساخت کلینیک گفت: از مجموعه مدیران دانشگاه می خواهیم که فضای جایگزین ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز