مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد؛

افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان با حضور وزیر بهداشت

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷:۴۷
کد خبر: ۳۷۵۹۸۶
افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان با حضور وزیر بهداشت
مانی فر: بیمارستان 96 تختخوابی تاکستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار قزوین و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به افتتاح بیمارستان 96تختخوابی تاکستان گفت: عملیات احداث بخش ساختمانی این بیمارستان با هزینه 220میلیارد ریال به انجام رسیده است.

مانی فر با تاکید بر اهمیت بهره برداری از این پروژه افزود: افتتاح این مجموعه تاثیر قابل توجهی بر سطح خدمات قابل ارایه به مردم منطقه خواهد داشت و با توجه به موقعیت شهر تاکستان که در محور های شریانی قزوین– زنجان– همدان قرار گرفته، خدمات این بیمارستان می تواند سطح گسترده تری را در بر بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این بیمارستان اظهار کرد: مساحت اختصاص داده شده برای احداث این پروژه 8000متر مربع بوده و زیربنای آن نیز 8136متر مربع می باشد.

مانی فر با اشاره به بخش های مختلف ایجاد شده در بیمارستان گفت: بخش های جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، نوزادان، CRS، بستری و همچنین بخش های NICU وICU  و CCU از جمله موارد پیش بینی شده در ساختمان این پروژه می باشد.

این پروژه فردا دوشنبه 3 اسفند ماه با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر همتی استاندار قزوین، مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز