فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:

دستگیری سارقان منازل در تویسرکان

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۹:۵۴
کد خبر: ۳۷۶۲۵۴
دستگیری سارقان منازل در تویسرکان
معصومی از دستگیری سارقان منزل با عکس‌العمل سریع پلیس و کشف اموال مسروقه در کمتر از یک روز در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: به دنبال مراجعه شخصی به پاسگاه انتظامی «خرم‌رود» مبنی بر سرقت از منزل وی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان تویسرکان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی خرم‌رود قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده شاکی اعلام داشت چند روز پیش به همراه اهل خانواده به مسافرت رفته و در بازگشت از مسافرت متوجه شده که کنتور برق و چهار لنگه درب آهنی که داخل حیاط بوده به سرقت رفته است که مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و پوشش مراقبتی منطقه و تحقیقات محسوس و نامحسوس موفق شدند سارق منزل را کمتر از یک روز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: در بازجویی به عمل آمده، متهم به جرم خود اقرار و در بازرسی از مخفیگاه وی، اموال مسروقه شامل چهارلنگه درب آهنی، کنتور برق مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

وی گفت: عوامل گشت کلانتری 11 شهری نیز در ساعت 1 بامداد شب گذشته در حین گشت‌زنی در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی خود به 2 نفر که در اطراف منزلی پرسه می‌زدند مظنون و مشکوک شده که با دیدن مأموران اقدام به فرار می‌کنند.

معصومی افزود: با هوشیاری مأموران هر 2 سارق تعقیب و دستگیر شدند و در محل با انجام تحقیقات فنی سارقان به سرقت 2 گونی گردو از منزل یکی از ساختمان‌های اطراف اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر کشف اموال مسروقه، از این سارقان نیز مقدار 12 گرم تریاک، 2 گرم سوخته تریاک و 10 سانت هروئین و 5 سانت شیشه کشف شد و اموال مسروقه نیز در محل تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: هر 3 سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد با استفاده از حفاظت فیزیکی مناسب منزل خود را از سرقت سارقان حفظ کنند و ضمن رعایت اصول اولیه ایمنی، در هنگام خروج از منزل و همچنین در خصوص نگهداری پول و اقلام با ارزش در منزل، به توصیه‌های پلیسی توجه کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز