استاندار قم:

مسئولین به حفظ بی‌طرفی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند/ ضرورت افزایش شور انتخاباتی

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۱:۴۳
کد خبر: ۳۷۶۳۳۱
مسئولین به حفظ بی‌طرفی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند/ ضرورت افزایش شور انتخاباتی
استاندار قم با تاکید بر ضرورت جلب اعتماد همه مردم و نامزدهای انتخابات، خواستار اهتمام بیش از پیش مسئولان بر حفظ بی‌طرفی در انتخابات پیش رو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد انتخابات استان قم با حضور روسای هیئت‌های اجرایی و بازرسی برگزار شد، طی سخنانی برگزاری انتخابات را کاری سنگین و مسئولیت‌آور عنوان کرد و خواستار اهتمام همه مسئولین و مردم برای انجام این رسالت خطیر شد.

استاندار قم با بیان اینکه هدف‌گذاری و خواسته نهایی بسیار مهم است افزود: همه باید تلاش کنیم تا نمایندگان واقعی مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور یابند.

صادقی وظیفه دولت را حرکت در راستای انتفاع همه مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان مکلف به حفظ حقوق مردم در انتخابات پیش رو هستند.

وی با بیان اینکه جلب اعتماد مردم تنها در سایه بی‌طرفی دولت محقق می‌شود خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان باید طوری باشد که اطمینان خاطر مردم و نامزدها جلب شود.

استاندار قم مردم را محور اصلی انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها از جمله انتخابات دانست و افزود: امیدواریم با تعمیق فضای انتخابات و افزایش شور انتخاباتی در استان شاهد حضور حداکثری مردم و افتخارآفرینی دوباره آنها برای نظام اسلامی باشیم.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این جلسه با بیان نکاتی در ارتباط با برگزاری سالم انتخابات اظهار کرد: ارزیابی عملکرد بخشداران قم بر مبنای قانون مداری آنها در انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی اظهار کرد: حضور فیزیکی نمایندگان هیئت‌های اجرائی، بازرسی و نظارت در زمان شمارش آراء ضروری است.

در این جلسه اعضای ستاد انتخابات استان قم گزارشی از آخرین اخبار انتخاباتی استان و همچنین عملکرد حوزه مسئولیت خود ارائه کردند.

نظر شما