با حضور معاون استاندار تهران:

همایش بانوان جهت جلب حضور حداکثری در انتخابات در شهرستان ملارد برگزار شد.

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۸:۳۹
کد خبر: ۳۷۶۴۲۰
همایش بانوان جهت جلب حضور حداکثری در انتخابات در شهرستان ملارد برگزار شد.
همایش بانوان و جلب حضور حداکثری آنان در انتخابات 7 اسفندماه با حضورچاوشی معاون استاندار، خطیبی فرماندار ، حسینی امام جمعه و تعدادی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، همایش بانوان و جلب حضور حداکثری آنان در انتخابات 7 اسفندماه امسال با سخنرانی سید شهاب الدین چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران و با حضور خطیبی فرماندار ، حسینی امام جمعه و تعدادی از مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از بانوان فرهنگی و فعال سیاسی اجتماعی شهرستان ملارد در سالن جلسات شهید طحانی این شهرستان برگزار گردید .

خطیبی در ابتدای این همایش ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه ، از تاثیرگذاری حضور زنان در عرصه های مختلف گفت و حضور زنان در امر برگزاری انتخابات و پای صندوق های رای را نمونه ای از این حضور بیان کرد .

وی امکان حضور زنان بعد از انقلاب را پررنگ تر از گذشته دانسته و از فراهم آمدن زمینه لازم برای ایفای نقش بیشتر و موثرتر زنان در سطح شهرستان ملارد خبر داد . خطیبی اظهار امیدواری کرد در انتخابات پیشرو نیز مانند انتخابات های گذشته که مردم شهرستان ملارد حضور و مشارکت بالائی داشتند ، شاهد اتفاق و افتخار دیگری از این مردم همیشه در صحنه باشیم . سخنران اصلی این همایش سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران بود که در چند بخش به ایراد سخن پرداخت . 

چاوشی به ایام فاطمیه اشاره و به تشریح شخصیت بی بدیل حضرت زهرا(س) و ویژگی های ایشان پرداخته و گفت بهترین انسان های روی زمین ( اهل بیت ) در دامن پاک این بانوی بزرگ تربیت یافتند .

 به گفته چاوشی خداوند زنان را مظهر عفت و عطوفت آفریده است و هستند زنان مومنه ای که همواره افتخار بشریت بوده اند که الگو و سرآمد آنها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد .

چاوشی مقام والای مادر را که با هیچ منصبی قابل قیاس نیست متذکر شده و افزود همه انسان ها چه پیامبران، چه امامان همه مدیون مادران شان هستند . وی اضافه کرد دنیا می خواهد از زن یک نمایش کاریکاتوری ارائه دهد ولی در کشور ما بانوان در عین رعایت حجاب ، عفاف و متانت سهم بسزائی را در تصمیم گیریها وسیاست های کشور دارند . رئیس ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به، تمدن کهن ، منابع خدادادی ،افتخارات ملی و قابلیت های انسانی اعم از اندیشمندان و ادبا و شعرای ایران زمین ، با طرح این سئوال که چرا علیرغم وجود این پتانسیل ها و نعمت های خدادادی ، کشور عزیزمان ایران همواره از فقر و بیکاری رنج می برد ، از حاضرین خواست به این سئوال پاسخ داده و درباره آن فکر کنند . چاوشی تصریح کرد باید نگاه خود را به فرهنگ کار و تلاش عوض کرده و کنار هم قرار دادن علم و عقل و خردورزی بر اساس تاکیدات و آموزه های دین مبین اسلام است که می تواند راهگشا باشد .

چاوشی با انتقاد از وضعیت سازمان اداری کشور و مقایسه آن با سایر کشورها ، خاطر نشان کرد که امروزه بیشترین گلایه ها از عملکرد دستگاههای دولتی می باشد که متاسفانه این تشکیلات بیشتر از نیازهای حکومت بزرگ شده است ، این نیروی انسانی باید به سمت تولید هدایت شود .که این چابک سازی بوده وبه معنی بیکار نمودن افراد نیست .

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی یک نماینده مجلس ، روند انتخاب آن ، وظایف او و نوع نگاه مردم در قبال نامزدها و برنامه هایشان اشاره کرد .

چاوشی با تاکید به دستاوردهای مهم و ارزشمندی که توسط دولت تدبیر و امید به دست آمده از انتخاب افرادی گفت که دغدغه مردم داشته و ضمن آشنائی با قانون گذاری درصدد شاخ و شانه کشیدن برای دولت نباشند . کسانی که با رعایت انصاف ، عدالت و درک صحیح از واقعیت ها جلوی خطای دولت بایستند نه اینکه همواره بازدارنده باشند .

چاوشی گفت این دولت بسیاری از زنجیرها را از پای ملت ایران بازگشود که مهم ترین آنها بازگرداندن ایران به جایگاه واقعی خویش ، حذف ایران هراسی و برچیده شدن تحریم ها می باشد .

چاوشی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند پایه حکومت کشور بر اساس خواست و رای مردم بنا شده است و بر همین اساس سزاوار است مجلسی داشته باشیم که با الفبای سیاست و قانونگذاری و حقوق ملت و مردم آشنا باشد .

وی نماینده یک شهر را سمبل آن شهر و مظهر فرهنگ سیاسی و اجتماعی آن منطقه دانست که باید در انتخاب آن دقت شود . وی با طرح این سئوال از دلواپسان که پس از برجام چه چیزهایی را از دست داده ایم گفت ما از ابتدا هم بر اساس فتوای رهبر فرزانه انقلاب به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیستیم اما انچه که امروز به دست آورده ایم این است که با هدایت داهیانه رهبر انقلاب ، تحریم های ظالمانه برچیده و در باشگاه قدرت های هسته ای دنیا به طور رسمی وارد شده ایم .

IMG_4946

چاوشی افزود دیگر وقت شعار دادن گذشته و مجلس باید درد و دغدغه مردم را فهمیده و برای اشتغال لشکر بیکاران که به وسط میدان رسیده فکری بکند . همه نابسامانی های اجتماعی به نوعی با بیکاری ارتباط دارد که اگر چاره اندیشی نشود این فرصت عظیم انسانی به تهدید تبدیل می گردد .

چاوشی گفت پرداخت یارانه 45 هزار تومانی به همه افراد جامعه که بنا بود با خوشه بندی و برای دهک های محتلف متفاوت باشد یکی از تصمیم هائی است که مجلس باید با احیای قانون تامین اجتماعی و بیمه بیکاری آن را اصلاح و قانونمند نماید . وی تصریح کرد کشور متعلق به همه بوده و رهبری نیز افتخار همگان می باشد  ، سرداران افتخار ملی بوده و ارکان ها و نهادهای انقلاب به نفع کسی قابل مصادره نیست .

وی با بیان اینکه نتایج انتخابات برای دنیای غرب مهم است گفت در حالی که در کشورهای اطراف ما جنگ و غارت موج میزند و تنها ایران است که حرف اول منطقه را زده و از امنیت کافی هم برخودردار است لذا این ملت ایران است که با حضور در صندوق های رای که تک تک آنها محاسبه شده و رقم ان اعلام خواهد گردید باید اراده کرده و آینده خود را به شایستگی رقم بزنند . این اراده محترم بوده و برای تکثر و قومیت های مختلف چاره ای جز انتخابات وجود ندارد .

چاوشی از همه خواست تا از حق قانونی خود در تعیین سرنوشت خود استفاده کرده و با حضور در پای صندوق های رای جشن ملی دیگری را رقم بزنند چرا که حضور هوشمندانه و باتدیبر و شکوهمند مردم آتار مهمی در داخل و خارج کشور خواهد داشت .

IMG_4913

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز