اعزام ۱۵۰ دانش آموز شیروانی به اردوی راهیان نور

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۱:۵۶
کد خبر: ۳۷۶۵۶۹
اعزام ۱۵۰ دانش آموز شیروانی به اردوی راهیان نور
150 دانش آموز پسر شهرستان شیروان با بدرقه مسئولان و خانواده های آن ها صبح امروز سه شنبه به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ فرمانده سپاه شیروان در آیین بدرقه دانش آموزان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور تأثیر بسیار زیادی در بین دانش آموزان دارد گفت: اردوی راهیان نور می تواند با نمایش مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، یادآور رشادت ها و دلیرمردی های مردان و زنان غیور این مملکت باشد زیرا شهدا برای اقتدار، امنیت و آرامش کشورمان تمام هستی خود را در راه خداوند اهدا کردند که امروز ما باید پیرو آن ها باشیم.

سرهنگ علی اصغر امیری یکی از راه های انتقال ایثارگری رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس به نسل جوان را اعزام کاروان راهیان نور دانست و اظهار کرد: امروزه دانش آموزان و خانواده های آن ها بیشتر از گذشته برای اعزام به اردوی راهیان نور از خود اشتیاق نشان می دهند، زیرا این اردو تأثیر زیادی در روح، روان و اندیشه دانش آموزان دارد.

فرمانده سپاه شیروان افزود: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت ، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی در پایان تاکید کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

این دانش آموزان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز به مناطق سابق عملیاتی در جنوب کشور اعزام شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز