استاندار قم تاکید کرد

نامزدهای انتخابات به ارائه برنامه های خود بپردازند/ تخریب دیگران ممنوع

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۲:۳۹
کد خبر: ۳۷۶۶۰۲
نامزدهای انتخابات به ارائه برنامه های خود بپردازند/ تخریب دیگران ممنوع
استاندار قم گفت:نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید تنها به حوزه عملکرد و برنامه های خود پرداخته و از تخریب دیگران خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در همایش حضور حداکثری درانتخابات تجلی همدلی و همزبانی 'با حضور نمایندگان اصناف استان قم ، با درخواست از مردم نسبت به رای دادن به افراد دلسوز و متعهد افزود: امیدواریم حضور مردم قم در پای صندوق های رای همچون دوره های سابق مایه افتخار نظام اسلامی شود.

وی گفت: در مقطع زمانی حاضر حضور پرشکوه مردم در ابعاد بین المللی تعیین کننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در برابر مشکلات بردبار بوده اند تصریح کرد: سختی ها و مشکلات هیچ گاه باعث عدم مشارکت مردم در صحنه های مختلف نشده است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتحاد ملت ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصناف نقش مهمی در عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایفا می کنند.

صادقی با بیان اینکه دولت و نظام اسلامی افزایش رفاه مردم را به عنوان یک اولویت دنبال می کنند افزود: با مشارکت فعالان در عرصه های مختلف می توانیم شاهد ارتقاء سطح زندگی و رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

وی با اشاره به فعالیت 30 هزار صنف در غالب 62 اتحادیه در استان قم ادامه داد:اصناف می توانند دولت را در زمینه اعتلای میهن اسلامی در زمینه های مختلف کمک کنند.

وی با بیان اینکه دولت در صدد برون سپاری کارها به صاحبان اصلی آنها یعنی مردم است خاطرنشان کرد: اتحادیه ها با برنامه ریزی صحیح می توانند تحقق این امر را تسریع ببخشند.

استاندار قم در ادامه دوران سخت تحریم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: گروه مذاکره کننده ایران با برقراری توافق هسته ای روش گفتگو را جایگزین تخاصم و جنگ احتمالی کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: دنیا در این مذاکرات به این نتیجه رسید که بسیاری از کارها را باید در فضای تعامل و همکاری پیش برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز