تا پایان سال جاری صورت می پذیرد؛

رنگ و بوی بهار۹۵ در بازارهای شهرداری

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۶:۰۳
کد خبر: ۳۷۶۹۵۲
رنگ و بوی بهار۹۵ در بازارهای شهرداری
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از اقدامات و برنامه های این سازمان برای استقبال از بهار95 خبر داد.

احمد محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا در مشهد در خصوص اقدامات این سازمان در استقبال از بهار95، عنوان کرد: در حوزه استقبال از بهار 95 طبق روال هر سال اقداماتی از جمله عرضه میوه نوروزی و اجرای طرح تنظیم بازار در بازارهای شهرداری، ارائه تخفیفات ویژه بازارهای شهرداری در راستای سهولت در امر خرید شهروندان، احداث بازارمیوه وتره بار و ارزاق عمومی مهرگان و غدیر،تعویض سازه های بازار میوه و تره بار مروارید و شفا، عرضه ماهی و سبزه عید در بازارهای دائم و.... توسط این سازمان صورت می پذیرد.

وی با تاکید بر احداث 4 پل مکانیزه و تجهیز و مکانیزاسیون 3 پل عابر پیاده تا پایان سال تصریح کرد: با توجه به بررسی کارشناسان این سازمان و سامانه ارتباطات مردمی137 تعمیرات و رفع نواقص پل های عابر پیاده سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی و نظافت این پل ها از 15 اسفند ماه صورت می پذیرد.

محبی با اشاره به اجرای برنامه های استقبال از بهار 95 در بازارهای سیار بیان داشت: تعویض سازه های روز بازارهای سیار به صورت متحدالشکل و ایجاد کارت شناسایی الکترونیکی برای این بازارها از اقدامات مهم در این حوزه می باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: همچنین به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و مبلمان شهری شست و شو و رنگ آمیزی 183کیوسک مطبوعات و شست و شوی 42 کیوسک نان رضوی در استقبال از بهار 95 اجرا می گردد که اقدامات مذکور با 43 درصد پیشرفت در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز