رئیس شورای شهر بندرعباس :

حماسه‌آفرینی مردم در ۷ اسفند سبب رونق و پیشرفت کشور می‌شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۶:۰۱
کد خبر: ۳۷۶۹۶۱
حماسه‌آفرینی مردم در ۷ اسفند سبب رونق و پیشرفت کشور می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات 7 اسفندماه و انتخاب اصلح سبب رونق اقتصادی در کشور و پیشرفت جامعه خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهران نجاتی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه اظهار داشت: حضور مردم در طول 37 سال پس از انقلاب ایجاد کننده امنیت، اقتدار و ثبات در کشور بوده است .

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اراده و رای ملت شکل گرفته و تداوم آن نیز در گرو مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف است که تجلی آن را می‌توان در انتخابات دید .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: نقطه قوت جامعه ما، تاکید قانون اساسی کشورمان بر مراجعه مکرر به آرای مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است و باید با مشارکت آگاهانه در صحنه انتخاب اصلح در انتخابات هفتم اسفندماه، زمینه را برای تحقق خواست جامعه فراهم کنیم .

نجاتی با اشاره به انتظارات مردم از برگزیدگان خود در انتخابات مجلس، اظهار داشت: رفع بیکاری، مهار تورم، رونق اقتصادی، رفع رکود، افزایش توجه به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و ایجاد شرایط مناسب برای کسب و کار مجموعه‌ای از خواسته‌های مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی است که باید از هم‌اکنون برای آن برنامه‌ریزی کنند .

وی در بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توجه به خواست مردم، دغدغه‌مندی برای حل مشکلات منطقه‌ای، توانمندی در تصمیمات ملی، استقلال در تصمیم‌گیری، تخصص توام با تعهد، برنامه‌محوری و مشورت‌پذیری از جمله ویژگی‌های یک کاندیدای مطلوب برای انتخابات مجلس است .

نجاتی با یادآوری اهمیت حضور مردم در انتخابات، عنوان کرد: فرد منتخب مردم هر چه رای بالاتری داشته باشد توان و اعتماد به نفس بیشتری برای دفاع از حقوق مردم دارد .

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: رای به یک فرد برای حضور در مجلس شورای اسلامی نباید محدود به ایام انتخابات شود بلکه رای دادن آغاز یک راه طولانی برای مطالبه‌گری و پرسشگری از فرد منتخب است تا ارتباط دوجانبه میان نماینده و مردم برقرار باشد .

وی دفاع از حقوق مردم را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از نمایندگان خود برشمرد و گفت: هدایت مناسب مطالبات عمومی و تلاش برای رفع آنها و ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات از جمله وظایف نخبگان جامعه بشمار می‌رود که باید به آن عمل کنند .

نجاتی عنوان کرد: شرایط برای رشد و پیشرفت کشور به سوی رسیدن به جایگاه واقعی در منطقه و جهان در همه زمینه‌ها فراهم است و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو موجب استحکام پایه‌های نظام و رشد و پیشرفت و تعالی کشور می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز