استاندار مازندران در رامسر:

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۲:۳۲
کد خبر: ۳۷۶۹۸۶
زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود
استاندار مازندران با بیان آنکه مقام معظم رهبری تاکید بر آن داشتند که همه باید رای بدهند، گفت:باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از رامسر؛ ربیع فلاح در نشست با مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان رامسر در محل فرمانداری افزود: خوشبختانه فضای تعامل و همکاری بسیار خوبی بین عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات در استان وجود دارد و باید مردم اعتماد کنند و با رعایت اصل بی طرفی و امانتداری از آرای مردم صیانت کنیم.

وی بیان داشت: قانون گرایی اصل اول انتخابات است و در طول تاریخ پس از انقلاب ما دو انتخابات مهم و حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به طور همزمان در پیش رو داریم که هرکدام دارای اهمیت و جایگاه خطیری هستند.

وی افزود: این روزها بازدید از حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی را از نزدیک در نقاط مختلف استان داشتیم  خوشبختانه تعامل بسیار خوبی در سطوح مختلف وجود دارد و این نشان از تجربه ،پختگی و بلوغ دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان می باشد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در همه جاها از جمله رامسر فضای خوب، تقسیم کار مناسب و تکالیف مشخص شده وجود دارد.

وی اظهار داشت: شرایط و جایگاه کشور ما در دنیا ویژه است و قطعا حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام ما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز